مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۷

ناامید

ناامید هرگز برنده نمی‌شود و برنده، هرگز ناامید نمی‌شود... 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۹
1

نظرات  (۱۳)

فک کنم همین باشه
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۴:۲۰ امیررضا عباسی
سلام دوست عزیز
من مدیر وبلاگ عرفانی هستم
ازتون معذرت میخوام که دیر سر زدم واقعا واقعا ببخشید
یه خواهش دارم به وبم تشریف بیارید و اگر لینکتون تو وبم هست که هیچی اگر نیست دستور بدید تا بذارم
لطفا هر چه سریعتر بیاید
من لینکامو پاک کرده بودم و چند وقت که قبلا نبودم نظرات زیاد شده بود منتظرتونم
حتما حتما تشریف بیارید
اللهم عجل لولـ♥ـیـک الـفرج
سلام خوبین
چقدربدنمیشه شکل گذاشت کوتاه وقشنگ بودالتماس دعا
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۲۰ خورشید عالم تاب
سلام آقا چرا توی جلسات ما تشریف نمی آورید.
دقیقا ........
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۷ nc(رازگل سرخ1)

همیشه به کسی تکیه کنید که به کسی تکیه نکرده باشد

و او کسی نیست غیر از خدا . . .

شعاره!

ی وقتایی آدم به جایی میرسه که چیزی ازش نمی مونه...


درسته همیشه امیدمون به خداست اما کلمه "هرگز" گفتن تو این مورد شعاره
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۷ بهشت جوانان

سلام مخلص جان...

مخلصیم مخلص!

خدمتت عرض کنم که ممنون که به ما سر زدی!

امروز اومدم بهت بگم بیا برای رضای خدا تبادل لینک کنیم

نظرت چیه؟!!

با مطلبی با عنوان گـــــــــــوگل در روز قیامت!!    بروزم داداش!

و همچنین مطلبی دیگه با عنوان دوست پسرها و دوست دخترها و رفتارهای مصنوعی!!

منتظرتم...

 

۲۰ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۲۹ حضرت مادر.سـ
سلام و عرض ارادت
بار دیگر از نگاه های مهربان شما دعوت میشود تا به نظاره ی آخرین بخش از مطالب سیره ی مادر(سلام الله علیها) درآیند.

سیره ی مادر(سلام الله علیها) - بخش آخر

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

بله ...

زیبا ..

شرمنده سر نمیزنم...

احوالات بسیار پریشانه ...

یا حق

شاید...

۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۷ ترانه جاوید
  یا تاحالا ناامید نشدی ... یا برنده

علی علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">