مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۴۴

قبر من

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی گورستان را تماشا  کنم...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۱
1

نظرات  (۲۴)

سلام قشنگ بود.
:|
احسنت
بسیار زیبا بود
به دلم نشست
آخی.... دلم گرفت... هییییییییییییییییییی

سلام

بازبودن پنجره به قبرستان که دلتنگی را رفع نمی کند؛ انشاالله پنجره ای به بهشت داشته باشیم

موفق باشید التماس دعا

آخر این دنیا دلتنگی دارد؟

دلم گرفت...
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۳ فائزه سعادتمند
اهل "عَمَل" که باشی، همه پنجره ها همان زیر باز میشود...

تو زندگی دلخوشیمون رضا غریب الغرباست ...

خوش به حال و هوا ی ما

امام رضا (ع) برای ماست  ...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

کاخ همه شاهان جهان راکه بگردی

دربار کسی پنجره فولاد ندارد ...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب

 


                   "السلام علیک یا اباصالح المهدی(عج)"

همه میگن :


شاید این جمعه بیاید ...


شاید...


بیاید و انتقام سیلی مادر بگیرد


بیاید و گوید به عالم که فقط :


حیدر امیر المومنین است


بیاید و عدالت بپا کند


اما ...


او آمده !!!


ما نیامده ایم !!!


با بی نمازی ، بی عفتی ، بی حجابی ،

 

بی عدالتی ، نگاه به نامحرم و...

 


ما باید بیاییم


آری او آمده اما


گناهانمان اجازه دیدار نمیدهند


من میگویم :


شاید این جمعه بیایم...


شاید دل را پاک کنم ، به امیدش دیدارش و ...شاید..

 
سلام:
به روزیم با خط مشیمان..
....
"فشنگ من هم مداد من است"
medadjangi.ir
بنظرم این یکی زیاد خوب نبود !جسارتا
سلام
ادم اگه تو قبر جاش خوب باشه نیاز به پنجره رو به دنیای دنی نداره.
به ما هم سر بزنید.
یاعلی
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۵۵ محمدمسعود رحمانی
سر بزنید
بروزم با مطلبی بنام
چرا مسجود؟؟؟

***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با چهار پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
خیلی زیبا می‎شود اگر
جای سنگِ قبر آیینه بگذارند...
روزهای تنهایی آسمان را درونِ دل کند
و اگر کسی خواست بر سرِ قبر فاتحه دهد، خودش را درونِ قبر ببیند...
چقد دلم گرف یه دفه :(
از دلت پنجره ای باز کن به سوی کربلا

با سلام به روزم با هدیه ای برای دوستان

۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۶ ˙˙·٠•✿✿طـــــــاها ✿✿•٠·˙˙
upam o montazere huzuretun
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۲ فرشته ابراهیمی
چرا انقدر غمگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب ...

درک میکنی؟

 

دلگیر بود...

سر صبحی حالمون گرفته شد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">