مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۵۴

سادگی

سادگی از دهاتیان است و ظرافت از شهریان . مرد کامل ظرافت و سادگی را باهم دارا است...

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۶
1

نظرات  (۲۵)

slm
weblogetono kamel khondam aslan nmidonam chie webloge shoma khoobe ke naghleghol omade ba shoma mosahebe karde????????!!!!1
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۲ سرباز منتـــظر
تامنظورتون از ظرافت چی باشه
سلام خوبید؟
قشنگ بودمثل همیشه.منتظرنگاه پرمهرتون هستم.موفق باشیدالتماس دعا
سلام داداش
ظرافت شهریا منظورت کلاس گذاشتنه دیگه ؟
:)
زدم لایکو
احسنت
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۳۰ پلڪــــ شیشـہ اے
دهاتی دستاش ظرافت نداره اما دِلش ظریفه برا همین سادگی رو با خودش داره!
شهری ظرافتی خشِن داره ، شایدم نداره ! 
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۶ سمفونی شماره صفر
شهری هایی که دهاتی شدند بهتر از دهاتی هایین که شهری شدن!
همین

بسیار زیبا

بروزم

یا علی

۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۵۱ کوله پشتی انتظار
خدا را شکر که در شهر ماندید و نرفتید ببینید... و هرکه غمــــــــــــــش بیشــــــــــــــــتر دردش بیشــــــــــــــتر...
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۶ فائزه سعادتمند
هست مگر؟!

نیمه شبها تا سحر ذکر رضا(ع) باید گرفت

اینچنین حاجات خود را از خدا باید گرفت

در جوار مرقدش هرگز به کم قـانع مشو

چونکه از مشهـد بـرات کربلا باید گرفت

دست خالی آمدم امشب به درگاه شما

هرچه میخواهد دل از راه دعا باید گرفت

سلام جمله هاتون جالبه خدا قوت
اگه قابل دونستید به آلونک ما هم سری بزنید ، لینکمون کنید
ممنونچ
www.aloonak.blog.ir
لایک
سلام..
با دانلود شب های پیشاور قسمت دوم آپم..
منتظرم...

خدایا...!

گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک،

این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک...

این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاهی دور...

درود خدمت شما

با نوشته ای جدید میزبان شما در وبلاگ ارزش آسمانی هستم و از شما خواهشمندم که از این پس به علت شروع مدارس هرچند روزی به وب بنده سربزنید و مطالب جدید رو بخونید متاسفانه نمیتونم برای مطالب جدید اطلاع بدم

قربان شما

صد درصد همینطوره
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۹ نسل60 آزاد از این دنیا
ولی دهاتی ها همیشه از شهری ها کامل ترند...........
سلام
خصوصیات و وصیت نامه شهدا این کانون که متصل به سایت منور است را مطالعه فرمائید.
و
ادامه دهید این سیر را تا 1392/07/11 که تاریخ یادواره شهدا می باشد.
باتشکر
www.monavar.net
وبلاگ قشنگی دارید به وبلاگ من هم یه سری بزنید
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۴ امیرابوالفضل علوی
و من گریخته ام و در پی من صیاد ها و فرا رویم دام ها..
من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست..
یا ضامن آهو..
سلام با مطالب زیر بروزم ، منتظر نظراتتون هستم.


حکومت دینی به زبانی ساده

راز های قرآن - بخش دوم

از خدا گفتن و از ما نشنیدن!

۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۰ سفیـــر نـــور
سلام
ممنونم از دعوتتون
عیدتون مبارکـــــــــــــــ
التماس دعا
یازهرا(س)
دلبری دارم که از صاحب دلان دل می برد

غمزه ای مشکل گشا دارد که مشکل می برد

گر نقاب از چهره گیرد آن نگار نازنین

پرتو رخساره اش دلهای مایل می برد

میلاد امام رضا (علیه السلام) مبارک باد
مرد کامل!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">