مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۹

پزشک قانونی

به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبد شکافی کند من به آن  مشکوکم!...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۸
1

نظرات  (۱۲)

مخلصین هم به خودشان مشکوک اند؟
کلّا
پاسخ:
بله...

بابا ما آخر نفهمیدیم شما الان کجای داستانید!!

یه بار میگین دلم سفید..یه بار میگین روحم مشکل داره!!

داداش تکلیف ما رو معلوم کنید...

باشه با پزشک قانونی هماهنگ میکنم..

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے
+++++++++++++++++++++++++
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۵ رها پاک سرشت
سلام جالب بود با اجازه در افسران جوان جنگ نرم کپی کردم بدون ذکر منبع!http://www.afsaran.ir/payamak/330037
یا علی
والا تو این دور زمونه آدم نمی تونه به روحشم اعتماد کنه ...
والا تو این دور زمونه آدم نمی تونه به روحشم اعتماد کنه ...
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۱۲ *** رک و راست ***
سلام برادر خوش تیپ
به روزیم.
یاعلی
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۲۷ مصطفی طالبیـ
با یک ذهنیت خیلی خوب برای دیدن پل چوبی رفتم...دلم یک فیلم خوب ایرانی میخواست...فیلم اما آنقدرها که میگفتند و فکر می کردم خوب نبود...

با موضوع بالا به روزم...
مثل همیشه زیبا بود...
مانا و پیوسته باشید...
 
              یا علـــــی
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۴ فائزه سعادتمند
مشکوکید؟!
به چیزی که از روح "خدا" درش دمیده شده؟
-
معادله از جای دیگر غلط است!

 سلام.....

زیبا بود................

مشکوک نباشید وقتی خالص باشه کارش درسته...
جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">