مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۰۸ مهر ۹۲ ، ۰۸:۴۵

اعماق وجود

خدا را در اعماق وجود خودبیابید...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۸
1

نظرات  (۱۲)

۲۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۴ سرباز منتـــظر
چشم
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۲ محمدمسعود رحمانی

بروزم:خدا جون نمیدونم با چه زبونی باهات بحرفم

 

همیشه زمانی که غرق در اشتباهاتم بودم..........

 

خدای من، معبودم:
 
دلم برایت تنگ می شود ، 

با آنکه می دانم همه جا هستی،

اما به آسمان نگاه می کنم،چرا که

آسمان سه نشـانه از تو
 
دارد:

بی انتهـاست

و بی دریـغ

و چون یک دست مهربان،همیشه بـالای سر ماست

خدای آسمانی دوستت دارم.

واز عمق وجودم احساست میکنم...

در باب دحو الارض فرمودن:

قیام به عبادت و شب زنده‌داری در این شب  برابر است با ثواب صد سال عبادت و شب زنده‌داری..

التماس دعا..

یاعلی مددی

 

 

امیر مومنان(ع) : او (حضرت قائم( عج)) هنگامی ظاهر می شود که حقیقتها کم اجر و دنباله روها از نابخردان پیروی کنند.
۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۰ nc(رازگل سرخ)
.
گاهی دلت از کسایی میگیره که فکر می کردی با تمام آدمهای کنارت فرق دارن !
خودشون … دنیاشون … زندگیشون …
و بعد بفهمی که دنیایی ندارن که بخوان به خاطرش زندگی کنن ، این آدما وجودشون توی ذهنتم زیادیه چه برسه توو زندگیت !!!

من عرف نفسه فقر عرف ربه.

همین بس

مخلصانه

۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۹:۵۰ پلڪــــ شیشـہ اے
یا الله 
خدا از رگ گردن به ما نزدیکتره ولی افسوس که همیشه غافلیم
۰۸ مهر ۹۲ ، ۰۹:۱۵ کجاست موفقیت
خدا در همین نزدیکیست چشم دل را بگشا. ممنون از پست با معنات

به به..

 

بازم کولاک کردی!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">