مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۳۵

جایگاه اخلاص

برای عبادت ها شرایطی تعیین شده است که مهم ترین آن، اخلاص در نیت است. اهمیت اخلاص در اعمال، تا آنجاست که عمل بی اخلاص، نه تنها مقرب نیست، یعنی شخص را به خدا نزدیک نمی کند، بلکه موجب دور شدن از بساط قرب ربوبی جَلّ وعَلی می شود.


موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۱
1

نظرات  (۱۹)

اخلاص داشتن تو هرکاری اونو ارزشمند میکنه. جالبه که همت کردین خاص این موضوع یه وبلاگ بسازید. موفق باشید و در پناه خدا...

سلام

عمل با اخلاص این دوره خیلی کم پیدا میشه

عمل رو انجام میدن ولی برای چشم و هم چشمی یا منت گذاشتن یا...

التماس دعا

آپ هستم  و منتظرحضورتون

منتظر حضور سبزتان هستم

سخنان امام خامنه ای (روحی فداه) درمورد حادثه تلخ و غم انگیز تخریب قبر صحابی جلیل القدر حجر بن عدی و اهانت به پیکر آن شخصیت بزرگوار:


زیبا بود ... آفرین
روزم :
حتی مطهری اول را هم می توان نقد کرد

سلام لطفا وبلاگم را با همان نام خودش لینک بفرمایید. با نام   یک نفر   لینک کرده اید.

همچنین لطفا درباره نویسنده وبلاگ توضیحی هم بدهید.

با سپاس

 

سلام مطالب زیبایی بود.به وب منم بیاید.
میگیم یاعلی باشهدا
میریم تا خدا با شهدا
سلام همسنگر

خسته نباشید و خدا قوت

پست پرمحتوایی بود

و منتظر نظر های شما در مورد پست های جدید هستیم


و برای حمایت از ما لوگوی ما را در وب خود قرار دهید


موفق باشید

یا علی
[گل]
ب نزدیک نشدن افراد توجه کرده بودم.

ولی ب دور شدن افراد از خدا خیییییییییلی توجه نکرده بودم!!
یا مظلوم...
جمله قشنگی بر روی تابلویی کنار اتوبان و ساختمان های سر به فلک کشیده شهر نوشته بود : برای رسیدن به کبریا ، باید نه کبر داشت نه ریا ...
اخلاص قطب میانه تمامی اعمال و اعتقادات است. حتی شرط  اصلی در اعمال روزمره انسان است. در مقابل این اخلاص غش است که از آن نهی شده است.
سلام /
وبلاگ شما در "نقل قول" پاتق وبلاگنویسان خوزستان ثبت گردید.
چشم به راه مطالب خوبتان هستیم/
با لینک "نقل قول" ، پاتق وبلاگنویسان خوزستان را به دوستان خود معرفی نمایید.
باتشکر/.
سلام 


عجیب است
  
که پس از گذشت:

    یک دقیقه به پزشکی اعتماد میکنیم

      بعد از گذشت چند ساعت به کلاهبرداری!

        بعد از چند روز به دوستی

          بعد از چند ماه به همکاری

            بعد از چند سال به همسایه ای

              اما

               بعد از یک عمر به خدا اعتماد نمیکنیم...

                 عجیب نیست؟؟!

کار برای خدا خیلی سخته...خیلی...خیلی

مبارک باشد بلاگتون
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۱۳ میلاد گودرزی
با توسل به "مخلَصین الهی" مقام "مخلِصین" را از خدا مسئلت داریم...

مطالب مفیدی دارید
موفق باشید ان شاالله...
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۰۳ سید امیر علی حیدری
و آنجا که در محضر حق، خدا به من خواهد گفت ثواب و اجر عمالت را از کسی بخواه که کار را برای او انجام می دادی و ریا می کردی، من چه جوابی خواهم داشت... .


من أصعد الى الله خالص عبادته، أهبط الله الیه افضل مصلحته
(حضرت زهرا
سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم
التماس دعا
سلام داداش ..وب زیبایی داری.. در خدمتیم
خدایا به ما اخلاص عنایت بفرما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">