مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۴۷

مادرشهید

آمده بودخانه.اماشلوارنظامی اش رادر نمی آورد. 

می گفت:توی جبهه باهمین میخوابیدم.عادت کردم. 

نمیخواهم ترک عادت کنم. 

بعدافهمیدم مجروح شده بودونمی خواست بفهمم...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۱
1

نظرات  (۴)

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۶ محمدباقر حاجیانی
سلام.وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید.
اگر دوست داشتید ما را با نام "فتح الفتوح" لینک کنید و خبر دهید.
بروزم یاعلی
خدایا مرا رهرو راه شهدا قرار بده
داشت اسلحه خالی میکرد؛ با دوـسه تا بسیجی دیگه. کار که تمام شد به رفیقم گفتم: «کی بود این؟» گفت: «مهدی باکری» گفتم: «پس چرا داره بار ماشینو خالی میکنه؟» گفت:«یواش یواش اخلاقش می آد دستت»
وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید؛انشاءالله که موفق باشید.
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۲۹ ₪ بنـتـ الـهـدی₪
شهیدان را شهیدان می شناسند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">