مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۲

جرم

مترسک را دار زدند

به جرم دوستی با پرنده...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۴
1

نظرات  (۲۴)

۰۶ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۳۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:(
این دوره دیگه ب روز شدن پرنده ها نمیترسن از مترسکها 

اما امان از کشاورزها که هنوز ب روز نشدن باز دار میزنن این مترسکها رو
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۲ یگانه مهاجر
من نظر گذاشته بودم
تایید نکردین
هه
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۱ یگانه مهاجر
سلام
بد روزگاری شده :-(
دعوت کرده بودین بیام دیر اومدم ببخشید
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۳ استاد نوجوان

سلام زیبا بود

یاعلی

۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۵ رقیه نادری

چه زیبــا می گفت مترسک...

وقتی نمی شود رفت, همین یک پا هم اضافیست..

۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۴ یاسین کوچک
سلام...
شگفتیهای خدا بروز شد....
با موضوع...............اشاره خدا به دو دریای عجیب!!!!
.
خوشحال میشم بیاین......
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۲ مانی خردمند
مترسک یک پا دارد ن برای رفتن برای ماندن

۰۵ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۹ آهسته عاشق می شوم
گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند شاید چون آرزوهایم بلندند …
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :
امیدی هست چون خدایی هست …
.
.
.
التماس نور[گل]
معترض
خسته است
همیشـــــــه!!
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۲ بیست و چهار
هر جایی قانونی دارد
سلام.وبلاگ خیلی قشنگی دارید.خوشحال میشم به من هم سربزنید
سلام
عاشقانه هایتان قبول درگاه حق

ممنون

حالم چو دلیری است که از بخت بد خویش/در لشگر دشمن پسری داشته باشد
سخت است پیمبر شده باشی و ببینی /فرزند تو دین دگری داشته باشد

التماس دعا
یاحق

مترسک گفت: ای گندم تو گواه باش، که مرا برای ترساندن آفریدند، اما من عاشق پرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد.


۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۹ فاطمه زهرا

بااجازه ی خدا

دوستان وهمسنگران عزیزسلام

ماه پرفیض وبرکت رمضان برایتان پرازیادخدا

بنده مدتی به دلیل نداشتن اینترنت نتونستم مطلب بزارم

 ولذاازتمام دوستانی که دراین مدت کامنتایی برای من

 گذاشتندمعذرت می خوام که نتونستم جوابشنوبدم.

باتشکر

۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۸ فاطمه زهرا

بااجازه ی خدا

دوستان وهمسنگران عزیزسلام

ماه پرفیض وبرکت رمضان برایتان پرازیادخدا

بنده مدتی به دلیل نداشتن اینترنت نتونستم مطلب بزارم

 ولذاازتمام دوستانی که دراین مدت کامنتایی برای من

 گذاشتندمعذرت می خوام که نتونستم جوابشنوبدم.

باتشکر

مترسک اگه بخواد رفیق پرنده بشه
اول باید استعفا خودشو بنویسه
چه خشن !!!

اگر رفت ،
گریه نکن ..
یک روز چشمان یک نفر ،
عاشقش می کند ..
یک روزی معنیه کم محلی را می فهمد ..
یک روز شکستن را درک می کند ..
آن روز می فهمد آه هایی که کشیدی ،
از ته قلبت بوده ..
می فهمد شکستن یک آدم تاوان سنگینی دارد .. !
دعوتید به پله 13 هیئت وبلاگی حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها.
التماس دعا
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۲ المرأة الریحانه
مترسک راهم نباید تنها گذاشت!
والا دوست میشود،با آن که نباید..

جالب بود

التماس دعای فرج

سلام

مترسک کارش فراری دادن پرنده هاست پس اگر با آنها دوستی کند ، به کشاورز خیانت کرده ، دار که نه ولی باید اخراج شود!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">