مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۰

جهاد اکبر

مال داشته باش، ثروت داشته باش، اما برای خدا. همه اینها اگر برای خدا باشد جهاد اکبر است...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۷
1

نظرات  (۷)

سلام.بروزم و منتظر نظرات ارزشمند شما.


آفرین بر مردمی که جهاد کوچکتر را به پایان بردند و جهاد اکبر بر عهده ی آنان باقی مانده است.

پرسیدند:ای رسول خدا ! جهاد اکبر کدام است؟

فرمودند:جهاد با نفس"


۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
باسلام

انشاالله تمام وسایلی که در اختارمونه رو در جهت رسیدن به صاحب اصلیش به کار بگیریم

باآرزوی قبولی طاعات و عبادات
یاعلی(صلوات برای فرج)
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ مهرک هنرمند
دولت فقر خدایا به من ارزانی دار
کاین کرامت سبب حشمت و تمکین من است

حافظ از حشمت پرویز دگر قصه مخوان
که لبش جرعه‌کش خسرو شیرین من است
چیست در خاک نجف ای بت شیرین که هنوز....

هر درختی که بکارند رطب میروید....
گم کرده رهیم و ناتوانیم

غرق گنهیم و خسته جانیم

هر جا که رویم و هر که باشیم

محتاج دعای دوستانیم .

التماس دعا
ما به آنها اموال و ثروت دادیم تا آنها را بیازمائیم
قرآن کدام آیه نمیدانم
پاسخ:
احسنت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">