مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۰

کلاغ

دلم برای آن کلاغ سوخت چون آخر قصه ها هیچ وقت به خانه اش نرسید...

موافقین ۱۱ مخالفین ۱ ۹۲/۰۵/۰۹
1

نظرات  (۲۱)

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۶ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
...همیشه آنقدر محو قصه شدیم که...هیچ کس حواسش به کلاغی نبود که به خانه اش نمی رسید...


بسم الله الرحمن الرحیم

بیشتر دلم به حال خودم سوخت..
آخر
من هم نرسیدم ب خانه ام...

من حتی کلاغ هم نبودم ک بتوانم
پرواز کنم...

:(

سحرگاهان میان سفره ی لطفت، میان ربنای سبز دستانت، اگر بر دلت رد شد خیال من،دعایم کن...

التـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــماس دعا
   

۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۳ سفیـــر نـــور
سلام
امشب ماام جز لیست دعاتون باشم تروخدااا
دعامون کنید
یازهرا(س)
پاسخ:
حتما...
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۵ میــرزا حکیـم
بله.. شاید قصه ها خوب تموم بشن اما همیشه کلاغه سرگردونه.. ممنون که سرزدید..
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۸ محمد حسین خانی کوثرخیزی
خونه اش تو سفره مثل ما

رفتن رسیدن است

حالا.............

آفرین مخلص
پاسخ:
مرسی بی پلاک...
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۶ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خدا قوتـــــــــ
دلــــــــم را راهی حوالی تـــــــــــــــو میکنم

دریاب بی قـــــــــــــــــــــــــــــــراری ام را.....

یا امیرالمومنین(ع)

یازهراکربـــــــ بلا انشاالله
با سلام به روزم با مطلب حقیقت چیست
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۳ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
احسنت..
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۴ حضرت مادر.سـ
سلام،تقبل الله اعمالکم و طاعات

1-معذرت بابت کم رنگ شدن اخیر
2-به روزیم با مطلبی به مناسبت شهادت اول مظلوم
شکسته تا ابرو فرق مرتضی(ع)

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
سلام ممنون که خبرم کردید بازم سر بزنید
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۵ nc(رازگل سرخ1)
اگر یادتان بودو باران گرفت دعایی هم برای بیابان کنید..التماس2عا
با افتخار لینک شدید دوست عزیز
پاسخ:
مرسی...
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۸ محمدصادق برجیان
یا نُورَ النّوُرِ
یا مُنَوِّرَ النّوُرِ
یا خالِقَ النّوُرِ
یا مُدَبِّرَ النّوُر ...
یا نوُرَ کُلّ النوُر...

ای نور روشنی ها،
ای روشنی بخش نورها،
ای آفریننده ی نور،
ای نظام بخشنده نور،
ای روشنی هر نور...

دعاء جوشن کبیر، بند 48
.
.
.
التماس نور!
سالاری مهربان :)
مطلب دارم برای به روز کردن :)
اما عجله ای نیست ...مسابقه که نمیدیم اخوی:)
شما به روز کن ما مهمونت میشیم ....ما که دست به مهمونیمون خونه :D
سلام..
با یک مطلب آپم...
منتظر حضورت هستم...
داستان همیشه با یکی بود و یکی نبود شروع میشن ....و در آخرم یا قصه ها دروغ بودن ...یا کلاغ به خانه ش نسیده...چه زندگیه سختی...

 

هرگز نیکی و بدی یکسان نیست
بدی را با نیکی دفع کن، ناگاه خواهی دید
همان کس که میان تو و او دشمنی است
گویی دوستی گرم و صمیمی است . . .


( آیه ی ۳۴ سوره فصلت )

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">