مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۹

قلب عاشقان

بر روی قلب عاشقان باید نوشت در(آغوش گرم نگهداری) شود...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰
1

نظرات  (۱۶)

وااااه ..وااااه ...خدامرگم بده ...متنی بود...
خواهش برادرم
سلام.جالب بود اما به نظر من صرف آغوش خودش خیلی.......
و باید نوشت بااحتیاط حمل شود شکستنی ست...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
چی بگم والله!
تجربه که نکردیم:)

بنده ای که خودش رو برای خدا خالص کنه،خواسته اش خواسته خدا میشه
این بنده دیگه چی کم داره؟
خدایا ما را مخلَص گردان

 

۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۳ سیّدمیلاد موسوی
ok
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۶ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
 بر روی همه ی قلبها باید نوشت: احتیاط...شکستنی است...

 سلام
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۳ سیدعلی میرباباپور
سلام  من متمایل به تبادل لینک هستم اگه لینک کردی به من اطلاع بده
شما با نام مخلص در پیوند های ما خیلی وقته ثبت شدین . اگر خواستین ما را هم لینک بفرمایین . یا علی 
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۵ مصطفی طالبیـ
زیبا بود...و
قابل تامل...
منتظر حضور گرم و نظرات مفیدتون هستم...
یا علی
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۷ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
سلام علیکم
لینک شدید
یا علی علیه السلام
پاسخ:
مرسی...
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۷ عاطفه دهقانی
بسیار زیبا
اما...
:)
بسم الله 
سلام 
در آغوش خدا انشاالله 
بندگی هاتون قبول حق 
شما لینک شدید 
یا علی 
دقیقا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">