مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۱

چقدرآه؟

چقدر میخواهی ؟ بکشی از دوری کربلا؟

 چقدر هم که از ته دل آه بکشی ، باز هم سینه ات خالی نمی شود...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۱
1

نظرات  (۹)

salam azizam mamnun ke sar zadi
bazam bia[بوسه]

اللهم الرزقنا کربلا
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۰۴ عاطفه دهقانی
آخر محرم تو مرا میکشد حسین...
انشا... زیارت قسمتتون بشه
اخ کربلا ....تازه از مکه اومدم هروخ یادش میفتم میگم کاش فقط یه طواف دیگم کرده بودم وای که چقدر زود گذشت
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۹ محمدرضا محمودی
آه ه ه ه ه ه ه ه...
و چقدر این سه نقطه ها حرف دارد...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۸ منتظَر ب ج ز
سلام خیلی ممنون از حضورتون...
با احترام لینک شدید.
...التماس دعا...
آه...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۱ محمدعلی ربیعی
کربلا
ای کاش من مسافرت بودم ...
پاسخ:
ای کاش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">