مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۳

تنهایی

تنهایی را با کسی قسمت نکنید...
یک بارمن قسمت کردم ، چندین برابر شد...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۲
1

نظرات  (۶)

وقتی که تنهام ، بالاتر و بهتر میتونم پرواز کنم چون نه نگران جا موندنم و نه نگران جا گذاشتن
وقتی که تنهام ، بالاتر و بهتر میتونم پرواز کنم چون نه نگران جا موندنم و نه نگران جا گذاشتن …

۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۸ محمدعلی ربیعی
انشاالله در تنهاترین لحظات به یاد
احد باشی
پرودگار یکتا

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
 سلام ممنون ** ***** **** لینکم ک بعد خبرم بده لینکت کنک
ممنون از حضورتون
در هیاهوی زندگی دریافتم
چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت
در حالی که گویی ایستاده بودم
و چه غصه هایی که سپیدی موهایم را حاصل شد
در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود
دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود
و اگر نه
نمی شود
به همین سادگی…
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">