مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۹

عشق‌بازی

بچه‌ات را بغل می‌کنی و گازش می‌گیری، نهایت لذت را می‌بری ولی او جیغ می‌زند. کسانی که بچه دارند می‌فهمند. بلاهایی هم که خدا به دوستانش می‌دهد همین است، نوعی عشق‌بازی با آنهاست...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۲
1

نظرات  (۳۱)

بد روزگاریست...
درود؛ عاشق این ریشاتم؛ عکس رو کجا گرفتی؟ (منظورم عکس قسمت درباره بلاگ هست)


ipendar.blog.ir
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۷ فرشته ابراهیمی
خیــــــــــــــــــــــلی زیبا بود
قبول که بلاهاعشق بازیه ولی خدایی گازگرفتن بچه کیف نمیده ...گناه داره بیچاره

۱۳ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۳ حسین رضائی فرد
افرین /افرین
خیلی باحال بود
یعنی بی نظیر یود
درود
پاسخ:
مرسی...
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۳ nc(رازگل سرخ1)
زیبابود...
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۷ محمدصادق برجیان
سلام، لینک شدید.
قشنگ بود...
20
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۱۶ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
...بچه هم ، ته دلش مطمئنه که این گاز گرفتنه از روی محبته ها...اما خوب دردش اومده دیگه...چاره ای جز گریه نداره...

تعبیر خیــــلی زیبایی بود...ممنون.

"اللهم عجل لولیک الفرج"

التماس دعا
یاعلی(ع)
جدا گاز می گیرید/؟
حدیث زندگی را با که گویم
نجات خویش را، از که جویم
غم اینکه ز من راضی نباشی
شده چون استخوانی در گلویم
سلام طاعات ، عبادات و عزاداریهایتان انشاالله مورد قبول درگاه حق قرار گیرد....التماس دعا،،،، این بنده حقیر را از دعاهایتان بی نصیب نگذارید
انشا... همه درکش کنند
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۰ حسین نجف زاده
دقیقاً همین طوره/ تمثیل قشنگیه...
حالا چه خبرته؟ اینقد گاز نگیر بچه رو!...
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۰ محمد جواد ابراهیمی
نبودیم و الا زودتر خدمت می رسیدیم
سعادتی بود
هم اکنون در محضر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام
نائب الزیاره همه هم سنگران هستیم
.
از دل کوچه گذشتم از میون جاده ی خیس
این مسیر بدون برگشت که واسم هیچ آشنا نیست
میخوام آرامش بگیرم من که تو غصه اسیرم
حق من نیست مثل سایه توی تنهایی بمیرم…
برای خواندن بقیه به ادامه مطلب بروید
کاش میشد هیچکس تنها نبود
کاش میشد دیدنت رویا نبود
گفته بودی باتو میمانم ولی
رفتی و گفتی که اینجا جا نبود
سالیان سال تنها مانده ام
شاید این رفتن سزای من نبود
من دعا کردم برای بازگشت
دستهای تو ولی بالا نبود
باز هم گفتی که فردا میرسی
کاش روز دیدنت فردا نبود …


۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۱ محمد جواد ابراهیمی
البته جنس بلا فرق می کند
این غیر از بلاء اولیاء خدا است
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۱ محمد جواد ابراهیمی
سلام
بلا نشان دادن نقطه ضعف هاست
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۷ ☫ذاکرولایت110☫
سلام ممنون از حضورت
چه تعبیر زیبایی
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۸ استاد نوجوان

هههههههههههه

پاسخ:
?

یک جمله زیبا از طرف خدا :

“قبل از خواب دیگران را ببخش و من قبل از اینکه بیدار شوید ، شما را بخشیده ام” . . .

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۲ میلاد گودرزی
.: وبلاگ حـــِــذر بروز است :.

پوستر + یادگارنوشت
"احــــمـــــدی نــــــــژاد..."
http://hezr85.blog.ir/post/53
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۴ ๑ღ♥ღ๑افســــانه شیـــرین๑ღ♥ღ๑
این عکسه خودتی؟؟؟!!

یه دستی ب سرو صورتت بکش بابا النظافت من الایمان!!
ههههههههه
شوخیدم
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۹ زهرا(دخترتنها76)
لینکی

من هرروز اپم بیا سر بزن
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۶ محمد علیزاده
بله...
سلام.مطالبتون زیباست.اگه امکان داره در مورد آدم های مغرور هم مطلب بگذارین.یاعلی..
پاسخ:
چشم...

سلام

وبلاگت در عین سادگی پر محتواست

پاسخ:
مرسی...
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۰ سیّدمیلاد موسوی
به به
bah bah
ok
چقدر زیبا...
انشاءالله
مطالب خوبی دارید
پاسخ:
لطف دارید...

سلام.حرف نداشت.

امیدوارم تو این امتحانها حرف اول رو بزنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">