مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۵

هرچه دل تنگ است بگو

هرچی دوس داشتی بنویس...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۲
1

نظرات  (۱۱)

خوشا به حال کسی که نگاهش عبرت باشد

و سکوتش اندیشه

وگفتارش ذکر خدا

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۱۸ lııl Ʀεẕ√ąŋ lııl
خُدایــ ــ ـ ـ ـ ــــا...

بـ ـِهـــ ـــ مَهدیــَـ ـــتــــ بــِگــ ـــ ـ ـو :

عاشِقانَتــــ ـــ ـــ بیــ ـــ قَرار یـــ ــــ میکُنَنَــ ـــد...

شاید توقع زیادی باشه اما:

اللهم عجل لولیک الفرج

یاعلی . . .

سلام
فقط نمیدونم چی بگم...
دوچیز مدهوشم میکند: ابی اسمانی که میبینم و میدانم که نیست و خدایی که نمیبینم و میدانم که هست ...
پاسخ:
آفرین...

آن را زندگی نمی نامم ؛

تمام لحظاتی که بدون یاد تو طی می شوند ...

الهی شکرت


من به آمار زمین مشکوکم
اگر این سطح پر از آدمهاست
پس چرا مهدی زهرا تنهاست...؟....
________________
منتظر نظرتون هستم ...
یاحق
چیزی دوست ندارم بنویسم
خدا یا از من راضی باش
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۵۰ +نورالهُدی❥ ...
آجرک الله بقیّة الله...

 

از بچگی یاد گرفتم که تنها خدا محرم دلهاست.

خدایا
گوش کن به التماسهای من

دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ

نه ادعاهای بزرگ نه بزرگهای پر ادعا

دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">