مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۸

دلتنگ

چقدر دلتنگ تمام خوب و بدی های گذشته ام کـــــــــــــــاش...    

میشد برگردم

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۳
1

نظرات  (۹)

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟

دلتنگی معنی ندارد ...

درد دارد

اونائی که ما عاشقشون هستیم هیچ وقت از ما دور نمیشوند

هر روز کنار ما راه میروند اما دیده نمیشوند … شنیده نمیشوند

و هنوز نزدیک و هنوز عاشق … هنوز دلتنگ و خیلی عزیز . . .

سلام.خوب بود.اما به نظر من همشون هم ارزش بر گشتن ندارن.آخه بعدش دوباره افسوس رو چیکار کنیم.

سلام
احسنت
مکان منظور است یا حال و وضعیت ؟

حال منظورتان ست اگر که غیر ممکن نیست..

از ماضی و مضارع‌ها
خسته‌ام
بنشین
دلم برای یک حال ساده تنگ است...
مطلبت خیییلی خوب بود...نظر ندادیاااا......

بابا قیافت خییییییییییلی آشناس ..مثه اینکه من شمارو یه جایی دیدم....
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۰ شهدای مسجد سید ابراهیم کازرون

 

اگر شیری درنده در برابرتان باشد ، بهتر از آن است که سگی خائن پشت سرتان باشد

سلام و عرض ادب

در این آخرین روزهای ماه مبارک، اگر فرصتی دست داد برای ما هم دعا کنید . . .

و نیز مایل به مفتخر شدن بوسیله  ی تبادل لینک با شما هستیم


  لینکتون کردم!!!
 سر بزنید خوشحال میشم!!!!!
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۹ استاد نوجوان

ولی غیر ممکنه..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">