مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۸

کار برای کیست؟

اگر می‌خواهی به خاطر خجالت از کسی کاری را انجام بدهی که خلاف رضای خداست، از خدا خجالت بکش و نکن. اگر می‌خواهی به خاطر خوشحال کردن کسی مرتکب گناه بشوی، ‌خدا را خوشحال کن و مرتکب آن گناه نشو. چرا که خدا سزاوارتر است که بخاطرش کاری را انجام بدهی یا ندهی...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۶
1

نظرات  (۷)

۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۹ فرهاد سالاری
زیباست
مطلب قشنگی بود به اخلاص هم نزدیک بود متشکر به ما هم سر بزنید .
آری...
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۲ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
اللهم ارزقنا "اخلاص"

عالی بود، ممنون
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۴ مسعود دهقان
أَ لَیْسَ اللَّهُ بِکافٍ عَبْدَه
---------------
زیبا بود
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۵ راحوما(مجتهدی تهرانی)
سلام.. با قبولی طاعات و عبادات..
من یک وبلاگ مذهبی دیگه ای راه اندازی کردم...
تقاضا دارم به این وب جدید سری بزنید...
لطفا این وب رو با نام ( آیت الله مجتهدی تهرانی) لینک کنید...
منتظر حضورت هستم..
اگه لینک کردی به همین وب آیت الله مجتهدی بیا و خبرم کن تا با چه اسمی  لینکت کنم...
با تشکر....راحوما

http://mojtahedi-tehrani.mihanblog.com/
احسنت
انشاالله که جرئتشو پیدا کنیم...
پاسخ:
انشاالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">