مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۲

(ولایت)

انحراف از مسیر ولایت باعث سقوط مسلمانان می شود...
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۲
1

نظرات  (۱۲)

۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۹ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
 البتــــــــــه
 احســـنت
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۶ سیّدمیلاد موسوی
این ریش و پشم چیه داداش ..! مث تروریست های القاعده و طالبان شدی..!
امیدوارم بادی بوزد و این ریش و پشم ها را با خودش ببرد { خخخخ :) }
سلام دوست عزیز
من تازه اینجا اومدم...
وبلاگ خوبی دارین اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنین...
ممنون از لطفتون.
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۵۴ محمد حسین خانی کوثرخیزی
گاهی هم نفهمدن ولایت
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۷ ...:: بخاری ::...
سلام.
ما که اینجا لینک کسی رو ندیدیم که تبادل محسوب بشه! ولی لینکتون کردم به نام مخلص.
خوشحال شدم.
یا علی.
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۶ حمید عابدینی
سلام مخلص جان
خدا قوت
مخلصیم
یاعلی
باولایت
تاشهادت

اللهم عجل لولیک الفرج
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۵ سیّدمیلاد موسوی
چه خبر :/
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۴ ***روان نویــــــس***
تولدمه تشریف بیارین
نظر خصوصی ات شرمنده ام کرد داداش
شرمنده دیر به دیرمیام نت به خاطر مشغله ای که دارم
انشالله درهفته های آینده جبران میکنم
یاحق
ما هستی خویش به ولی میبازیم
عشقی که به عشق ازلی میبازیم
این بار امانت که خدا داد به ما
جانی است که بر سید علی میبازیم
سلام.
احسنت.

دشمنان بدانند اگر از سرهایمان

کوه ها بسازنند؛ فرزندانمان هرگز
در کتاب تاریخ خود نخواهند خواند
که خامنه ای تنها ماند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">