مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۴

حرکت

یک دروغ ممکن است دنیا را دور بزند و به جای اولش برگردد؛ اما در

همین مدت، یک حقیقت هنوز دارد بند کفش های خود را می بندد

تا حرکت کند...
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۳
1

نظرات  (۱۷)

ما رو لینک نکردیا..!
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۴ یک پسر مجرد
این یکی لایک داشت/
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۰ ترانه جاوید
با سلام
ان شالله فردا عازم کربلا هستم .چون کاروان پاسپورت تهیه نکرده ،یک سوی مرزهای عراق نگه امان می دارند : دو هفته . زیارت را هم درروستاهای جوار محل اقامت به جا می اوریم . دعا گویتان هستم.. (اگه یادم موند))((((اگه به یادم اومدین)))
دعام کنین.حتما ها. اگه هم یادتون می ره تو یه کاغذ بنویسید بزارید تو سجاده اتون. لطفا
علی علی
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۲ المرأة الریحانه
چه تعبیر زیبایی...
جالب بود
سلام.بروزم تشریف بیارین..
سلام
وب خوبی دارید. با اجازه لینک میکنم.
یاعلی
سلام
وب خوبی دارید. با اجازه لینک میکنم.
یاعلی

با سلام و تسلیت به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه مطهر بقیع

 به روزم با کار فرهنگی دشمن

 سلام دوست خوبم با 2 تا پست با عنوان :

"فحشای تابستانی کلید خورد"

 و

"تشنه ی نگاه "  

آپم...!!
منتظر حضور شما ونظرات ارزشمندتون هستم [لبخند][گل]
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۴ امیررضا ادب

"و لا یخافون لومة لائم"

منتظرم


یا علیــ

واقعنا
آپ شدیم
یاعلی
صیاد دل آقا
شهید صیاد شیرازی
www.monavar.net
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زهرا رستگار
جالب بود!
نم نه؟
استواری رو میرسونه
برای یه راست
یه حق

از دید من

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۷ سمیه ناصری
یه خورد گنگ بود......نفهمیدم
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۳ nc(رازگل سرخ1)
آپم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">