مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۹

خندیدن

برای خندیدن صبر نکن،
بخند
شایدتا پایان عمر نخندی...
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۳
1

نظرات  (۸)

وواقعا
لبخن داشتن خیلی مهم من هم دارم تمرین میکنم
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۳ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
..شاید تا پایان عمر نخندی ...!!!؟

سلام 

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۱ محمدصادق برجیان

باید لبخند بزنیم

بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا...

اصلا خنده عبادت است.

سلام.معلوم بود که خیلی روش فکر نشد!!!!!!!!!
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۰ فرشته ابراهیمی
ها ها ها ها خخخخخخخخخخخخخخ
خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی لینکوندمت :دی
دوست داشتی بلینکمون!
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۸ ...:: بخاری ::...
سلام.
اول این که شوخی بود جناب مخلص :)
دوم ممنون.

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۴ چشم انتظار
سلام بزرگوار...
لینکتون کردم
به منم سربزنید
یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">