مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۱

بگذار

 گاهی باید لبخند زد و رد شد. بگذار فکر کنند نفهمیدی...

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۶
1

نظرات  (۳۶)

بسیار عالی...

سلام

صحیح است...

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۳۷ مانی خردمند
واقعا گاهی باید چنان خندید ک حتی خودمان هم نفهمیم ک فهمیدیم
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۹ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ

سلام  

دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
از سفره های نذری مادر شروع شد
با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
آقا زهیر دیگری امروز آمده
دست مرا بگیرو ببر
عاشقت شدم
خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
یازهرا کربــــ بلا انشاالله

آره بخدا همینجوره...
من ولی نمیتونم
اصن جواب ندم اروم نمیشم :l
خدا یکم صبر بده ...
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۸ سید علیرضا خوشرو

سلام بامطلب جدید دولت دبیر امید بروزم{ریشپورفسوری ها}

قبول دارم اساسی..
هه مگر آن ها فکر هم دارند
هه مگر آن ها فکر هم دارند
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۶ من و دوربینم
ترکیب رنگ خدا...
کرمان- گلباف - 1391
چنار های گلباف معروفن 
جای قشنگی برای رهایی از این های و هوی دنیاست 
بروزم و منتظر نظرتون 
www.dorbin-man.blog.ir
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۲ راحوما(مجتهدی تهرانی)
سلام..راحوما هستم..
این وبلاگ جدیدمه...
لطفا این وب رو با نام : آیت الله مجتهدی تهرانی : لینک کنید..
لطفا به وب جدیدم بیا و تایید جواب کامنت رو بده تا منم لینکت کنم..
تو وب جدیدم منتظرم زود بیا..زود... اینم آدرسش:
http://mojtahedi-tehrani.mihanblog.com/
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۵۶ سجاد عسکری
التماس دعـــ ـا...
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۶ استادنوجوان

سلام اخوی

با3تا پست بروزم

موافقم....

سلام

آپ هستم

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما



درد دارد گذشتی که مردم به حساب حماقتت میگذارن ....
احوال اخوی؟
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۲ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
...دقیقـــا
خط اول
یه خط خطی
از خطاطی زمونه
منتظر خسته کردن چشاته
.
.
.
ما که سی و خرده ای ساله داریم همین کار و می کنیم خنده

بی رنگی را نمی دانم

اما پر رنگی را زیاد دیده ام

دنیایمان پر از رنگ هاست

سیاه سفید زرد قرمز..........

که گاهی در هم می دوند

من دوست دارم چیز هایی که فقط یک رنگ دارند

شبیه کلاغ که سیاه است

یا قو که سفید 


اگر آدم خوبی با تو بدی کرد،چنان وانمود کن که نفهمیده ای.
او توجه خواهد کرد و تا مدت زیادی مدیون تو خواهد بود.

چند سال پیش که این را خواندم،سعی کردم پیشه دلم کنم.

به ما هم سر بزنید.
namusekhoda.blogfa.com
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۷ ماءٍ مَعین
با این موضوع موافقم.
با یک مطلب دردناک بروزم.یاعلی

سلام و عرض ادب و آرزوی توفیق.

"خواستگاری چپکی" در وبلاگ "رازی در منتهی الیه مشرق"

خوشحال می شوم اگر از دیدگاهتان بهره مندم سازید.

یا علی.

سلام...
شرمنده یه مدت نبودم نتونستم به وبت سر بزنم...
با یک مطلب آپم..
منتظرم....
دقیقا همینه
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۷ سیّدمیلاد موسوی
دمت گرم، راست می گی.. Likes
درست
سلام
باچند طرح بروزیم.
التماس دعا
درسته گاهی وقتا لازمه اینجوری باشی
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۲ امین داوری
لینکتون کردم در قسمت همسنگران
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۴ امین داوری
جملاتدون واقعا زیباست

بروزم با:
تختی سرش را خم کرد!
احسنت
مخلص
احسنت ...
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۷ محمد علیزاده
آخ گل گفتی
من عید به این  رسیدم
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۷ محمد علیزاده
آخ گل گفتی
من عید به این  رسیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">