مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۱

چه کسی؟

چه کسی حرف مرا می فهمد؟
چه کسی درد مرا می داند؟
چه کسی راز مرا می خواند؟
در دل غم زده ام چه می بینند؟
جز غم و غصه مرگ...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۸
1

نظرات  (۸)

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
:|
آنقدر بغض هایم را فرو دادم و خندیدم
که....
خدا هم باورش شد چیز مهمی نیست!! ......

سلام علیکم به روزم با:

رفع غم و اضطراب در کلام امیرالمومنین(ع)

 

 

 

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۱ زهرا رستگار
زندگی کردن من مردن تدریجی بود...
هرچه جان داد تنم .. عمر حسابش کردند..!
هرگز حکایت حاضر و غائب شنیده ای ؟

من در میان جمع و دلم جای دیگرست …

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
حسرت دیدن گنبد طلا ی حرمت ...

داره مثل بغضی کهنه به دلم چنگ میزنه ...


اونقد از تو دور شدم که این روزا حس میکنم غم غربته

 یه دنیا روی شونه ی منه ...


اونقد از تو دورشدم که این روزا حس میکنم ...

همه ی جهان فقط قده یه زندونه 


برام ...

منکه عمریه هواییه یه بار دیدنتم ...

بگو پس کی نوبته من میشه پابوست بیام....!!!

هههههههیییییییییییییییییییی
بنده می فهمم که داری میری ...

اما در کل کمتر کسی درک میکند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">