مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۲

بهترین کلام

بهترین سخن و کلام آن است که کوتاه و قابل فهم باشد...

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۹
1

نظرات  (۵۹)

وبلاگتون عالیه

با تبادل لینک موافقید؟اطلاع دهید.

کوتاه- مفید- مختصر
بله بله...

 

خدایا حکمت قدمهایی را که برایم برمیداری برمن آشکار کن

تادرهایی را که به سویم میگشایی ندانسته نبندم

و درهایی را که می بندی به اصرار نگشایم

درود خدمت شما بانوشته ای جدید میزبان شما در وبلاگ ارزش آسمانی هستم

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۳۳ محمد دنیوی زاده
عالی
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۴ محمد دنیوی زاده
احسنت
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام 
*شهادت انتخابی است که توسط خدا اجرا میشود*
بروزمــــ
یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۵ حضرت مادر.سـ
سلام

پس از مدتی دوباره به روز شدیم این بار با مطلبِ

نظر شما چیست؟

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir


 سلام داداش 
اینطوری مثلا خواستی از این پست های نیم وجبی ات نعریف کنی ؟؟
باشه قبول شما بیستی حرفی نیست 
به قول دوستمون مختصر و مفید
از پر حرفی بدم میاد
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۸ استاد نوجوان

دقیقا

بروزم

خدا نکند که فضای فرهنگی و سیاسی و اجتماعی کشور را واداده و نزدیک انتخابات که بشود یادمان بیافتد که باید کاری کنیم که در این صورت باید منتظر شکل گیری دوم خردادی دیگر باشیم!

از همین حالا و از همین ساعت باید به فکر بود که نه تنها به فکر که باید عملیاتی شد.

کربلا ببینمتان
یا علی
سلام مث این جمله و بقیه جملاتتون
خدایا دلم به سان قبله نماست ؛
وقتی عقربه اش به سمت “ تو ” می ایستد ، آرام می شود . . .

با سلام
زیبانگار باشید...
من که اصلا کوتاه نمیتونم مطلب بنویسم، اما خیلی از خودم خجالت میکشم که علی(ع) توی نهج البلاغه اونطور ساده و کوتاه دریا دریا مفاهیم ناب رو منتقل میکرد و من که شیعه ی اویم این کار ازم بر نمیاد.....

------------------------------
بروزم با " اقلیت یا اکثریت ، کدامین حق اند؟ "

منتظر حضور گرمتون و نظرات دل گرم کنندتون هستم.

با سلام به روزم با:

 من از عاقبت این دولت ترسانم!!!

 

هر کس جای من بود، می بُرید؛

اما من هنوز می دوزم؛

چشم امید به راه ...




+سلام دوست خوبم آپم ومنتظر حضورتون هستم
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۵ محسن رامشگر

سلام با یک نظرخواهی در مورد مردان یا زنان ... به روزم . خوشحال میشم تشریف بیارید و نظر بدید

لطفا مشارکت کنید . ممنون
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۱۰ مقتدر مظلوم
سلام علیکم ، خسته نباشید و خدا قوت

از شما درخواست می شود در اولین "فراخوان ایده های فعالان فضای مجازی به رهبر معظم انقلاب" شرکت کرده و پیشنهادات ، انتقادات و ایده های خود را در حوزه فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری بفرستید. و با قرار دادن لوگو ما را حمایت کنید. اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

لینک فراخوان: http://mazloum.ir/page/didar-ba-rahbari
لینک فرم ارسال ایده: http://forms.freepersian.com/action/13794
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۲ راحوما(مجتهدی تهرانی)
سلام...
وبلاگ آیت الله مجتهدی تهرانی آپ شد..
با مطلبی به عنوان : قلبت رو با موعظه زنده کن..
منتظر نظر و حضورت هستم..
راستی هنوز خبر ندادیا که تبادل لینک کنیم...
اگه این وبمو لینک کردی خبرم کن تا لینکت کنم..
 در وبلاگ آیت الله مجتهدی منتظرم...
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۱۱ مریم شبستری
سلام دوست گلم بعد از مدتها وبمو آپ کردم. منتظر حضورت هستم. بدو بیا[گل]

سلام
+با مطلبی در مورد شهید پلارک درخدمتیم
منتظر نظرات مفید شما
*یا زهرا*

تو نیـستی و من از شهـــر خویش بیـــ زارم
 و یک غریــبه در این شهـــر  آشنای تو نیـست!
بـهار مثل ِ خزان و خزان شبیـــهـِ بـهار
مگو که این همه تقصیر وعده های تو نیـست

ساده ترین کار جهان این است که خود باشی

 و دشوارترین کار دنیا این است

 که کسی باشی که دیگران می خواهند             

۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۹ *** رک و راست ***
پس کلام رو کوتاه می کنم  و  می گم:
به ما هم سری بزنی، بد نیستا...
یاعلی
سلام 
          نیستی برادر داری آماده میشی برا ...
ادامه مطالب ...
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۳ سمیه ناصری
موافقم
مهم کیفیته......چند کلمه اما مفید
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۶ محمدمسعود رحمانی
خوشم میاد علمایی مینویسی ها!!!
بروزم
با مطالبی جدید در مورد
سربازی!!!
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۴ آقا علیرضـــا
بروزم

لطفا در لینک های زیر هم برا حمایت من عضو شوید
+  در تالار گفتگوی مرسینا عضو شوید. Mersina
+  در این لینک عضو شوید و به من یاری برسانید ...
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۵ میلاد علیدوست
سلام. وبتون رو چک کردم و شمارو لینک میکنم
یا علی مدد
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۷ ... خادم الزهرا
سلام
عباس‌ها حریم تو را حفظ می‌کنند
خمپاره گرچه صحن حرم را نشان گرفت...

75 روز تا محرم...

کلنا عباسک یا زینب...

ارواحنا فداک یا زینب

خوشحال میشم به وبلاگم بیاید

التماس دعا

چقدردقیق.کاملاصحیحه.من هم پست جدید گذاشتم
سلام
هرچند دیر ولی بالاخره آویژه هم آپ شد
 منتظرتون هستم
در پناه حق
سلام
هرچند دیر ولی بالاخره آویژه هم آپ شد
 منتظرتون هستم
در پناه حق
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۳ سرباز امام
سلام وب سالم و خوبی دارید.
اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را خبر و خوشحال نمایید.
دقیقا...
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۵۸ عارف برات وند
سلام هم سنگر
درسته ولی......
اگر کسی بفهمد در این زمانه.
به روزم با( می ترسم...!!)
ومن الله توفیق
مال من هست ؟
 فتنه 88 کمتر از 12 ساعت دیگه پاک میشه
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۴ +نورالهُدی❥ ...
بله...
کم گوی و گزیده گوی چون در...
مختصر ومفید
سلام.
تشریف بیارین.کم پیدایین!!!!!!!!!بروزم
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۹ مسیح کردستانی
احسنت به این سخن .. که باید طلا گرفتش.



Husneyusuf.com
Masihane.blogfa.com
pabus.blogfa.com
بله یا به قولی مختصر و مفید...
.
برایم نوشته بود :
گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند شاید چون آرزوهایم بلندند …
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :
امیدی هست چون خدایی هست … آری و چه زیبا نوشته بود !
همواره با خود تکرار میکنم امیدی هست ؛ چون خدایی هست …
سلااااااام آپم خوشحال میشم بیاین...
هرکس به خدا و روز قیامت ایمان دارد، باید سخن خیر بگوید یا سکوت نماید.
"رسول اکرم صلی الله علیه و آله"
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۶ هوای حوصله
سلام
میزبانتان هستیم در هوای حوصله با موضوع
" حجاب اروپایی با مهریه اروپایی "
منتظر نظرات شما و بازدید کنندگانتون هستیم !
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۰ سید علیرضا خوشرو

سلام دوست عزیز در مورد مطلب ساپورت ومبارزه باآن هرچه به ذهنت میرسد راهنماییم کن واز دوستانت کمک بگیر چون موضوع کاملا حیاتی است باتشکر

دقیقا عین جملات شما!
سخن کوتاه:

باد می وزد …

میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی ، هم آسیاب بادی

تصمیم با تو است . . .

دقیقا
محتاجیم
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۷ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام علیکم

کم گوی و گزیده گوی

درست مثل کلام قلم شما

 

یاعلی

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۰ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
...یعنی سخـــنان شما دیگه...!

سلام
 درسته، اما بعضی وقتها باید توضیح داد.
کوتاه و قابل فهم
                      بد نبود اما بعضی وقتا

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما 

سلام خسته نباشین وبلگ خوبی دارین به ماهم سر بزنین و اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنین
یا علی

سلام
بروزم با یک کلیپ صوتی..!
با احترام دعوتید...
درسته ولی گاهی باید توضیح داد که ســوء تفاهم پیش نیاد!
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۱ محمد علیزاده
beko0o0ob liko...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">