مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۴

کلمات محبت آمیز

کلمات محبت آمیز ممکن است کوتاه باشند اما طنین رسایی دارند...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۳
1

نظرات  (۲۰)

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۲ سیدعلی میرباباپور
سلام
تحت عنوان (آقای روحانی چرا باید خاتمی جرأت کند که ...) بروزیم
منتظر نظرتون هستیم

سلام

واقعا درسته
با 2پست کوتاه وجدید در خدمت هستم
غافلگیرم کنید با اومدنتون

از محبت خار ها گل میشود
سلام علیکم
خسته نباشین به خاطر ولاگ زیباتون
به ما هم سربزنین و اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنین
یا علی
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۴ نازنین روانبخش
سلام 
تو یه کاری به مشورت تون احتیاج پیدا کردم خوشحال میشم اگه لطف کنید یه سر به وبلاگم بزنید 
دعامون کنید 
در پناه مولا 
یا علی
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۱ نازنین روانبخش
سلام 
تو یه کاری به مشورت تون احتیاج پیدا کردم خوشحال میشم اگه لطف کنید یه سر به وبلاگم بزنید 
دعامون کنید 
در پناه مولا 
یا علی
سلام .خوبین؟؟؟؟؟؟؟
بروزم .تشریف بیارین.
جدیدا مثل اینکه سرتون خیلی شلوغ.درست میگم.افتخار نمیدین!!!!!!
سلام  
         در زندگی تاثیر داره 
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام علیکم

محبت

کوتاه

رسا

طنین

 

درست مثل شعرهای بلند کوتاه خدا که طنین محبت کلامشان چه قدر رسا هستند ...

 

خداقوت بسیار زیبا بود

یاعلی(صلوات برای فرج)

درسته
انشاء الله... به سلامتی و موفقیت .
آنچه از دل بر آید بر دل نشیند
سلام لینک شدید ممنون میشم من رو هم لینک کنید
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۷ ×زائر بارانی ×
عالی بود ...



از تو ناز می رسد و

از من نیاز

عجب حکایتی شده

زیارت شما  امام رضا ...


۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۴ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خداقوتـــــــــ
جالبهــــــــ
یازهرا کربــــ بلا انشاالله
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۱ محمدصادق برجیان

مثلا عزیزم!!

عزیزم!

عزیزم.............!!

این کلمات به بازار (مطلب قبلی) باید گفت دیگه؟!!

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۰ محمدصادق برجیان

هر روز با هم دعوا داشتند ولی زورش به او نمی رسید.
نمی دانست چه کند، با خودش گفت می روم شکایت می کنم...
کتاب مفاتیح را برداشت و آن را باز کرد:
«الهی الیک اشکو نفساْ بالسوء اماره...»
خدایا به تو شکایت می کنم از نفسم...

باسلام

کاهی کلمات محبت آمیز، کلمه نیستند، می تواند یک نگاه یا دست نوازش بر سر کودکی یا شاخه گلی باشد.

یاعلی . . .

ای جان :)
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه جالب.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">