مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۳

بدی

آنان که به من بدی کردندمرا هوشیار کردند...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۴
1

نظرات  (۸)

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۳ باولایت تا شهادت
عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) و سالروز شهادت سردار اسلام شهید محمود کاوه.
التماس دعا فرج و شهادت. 
بسیار زیبا
موافقم
دکتر چمران
آنان که به من خوبی کردند به من مهر و وفا آموختند.


۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۳۷ nc(رازگل سرخ1)
همه ی معرفتی که درجهان وجوددارد ارزش اشک های یک کودک راندارد..(برادران کارامازوف)
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۰۲ زهرا رستگار
گفتند بخشش از بزرگان است...
بخشیدم اما بزرگ نشدم..!
همه گفتند بلد نبودی حقت را بگیری!!!
آنان که از من انتقاد کردند به من راه و رسم زندگی آموختند
زمونه ی بدی شده!
حتی با افزودنی های غیر مجاز هم اعتباری به ماندگاری بعضی ها...نیست.
آفرین........اینو خوب اومدین....
بروزم...برای صدمین بار...تشریف بیارین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">