مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۴

حق

زمانی که حق با شماست، سکوت اختیار کنید...

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۲/۰۶/۰۴
1

نظرات  (۲۱)

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۳ فرشته ابراهیمی
کاری که کاملا اشتباس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید از حقت دفاع کنی گرگ ها در کمینند.
سکوت درسته ولی تو این زمونه اگه ساکت باشی اسامی بدی برات انتخاب میکنن.
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۸ محمدرضا محمودی
کاری ک اکثرا انجام میدم...
خوبه ها اما دلم خنک نمیشه...
:(

 

بهشت گمشده در غربت! فدای آن حرم ویران
به سوی خاک شما از اشک، دخیل بسته‌ام از ایران

 

۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۹ محمدجواد کرامتی
سلام
مخلصتم
به روزم.
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۰ ღمهندس مریمღ
سلام بروزم
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)

۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۵۰ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
چقدر من و حسنا جان تفاهم داریم!

البته به نظر من این سکوت، کوتاه اومدن معنا نمیده؛ 
اما به نظرم همیشه هم سکوت در اینجور مواقع درست نیست؛
بستگی به موقعیت داره.

سلام
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے
اما نمیشه برای همه موقعیت ها تجویزش کرد
بعضی وقتا آسیب زاست

خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
شَک نَکُن؛

دُرُست دَر لَحظِهِ یِ آخَر؛

دَر اوجِ تَوَکُل وَ دَر نَهایَتِ تاریکی؛

نوری نَمایان می شَوَد؛

مُعجِزِه ای رُخ می دَهَد؛

خدا اَز راه می رِسَد ...

سلام
با تشکر از حضور شما
به روزم ومنتظر نظرات سازندیتان...
سلام 
پشه و نمرود
و 
پیرمرد بهشتی
درwww.monavar.net
امروز به این نتیجه رسیدم حق با شماست...سکوت می کنم
ولی یه جاهایی نمیشه سکوت کرد سکوت مال جاییه که طرفت مخ نداشته باشه
ینی نرود میخ آهنی در سنگ!!!
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۸ ...:: بخاری ::...
آی گفتی...
لایک.
موافقم...این رفتار نشانه عاقل بودنه...
راستی سلام و خدا قوت!
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۲۵ محمد حسین خانی کوثرخیزی
جمله ای از خودم:
اگر حق مال توه خودشون بهت میدن اگر دیدی نمیدن پس مال تو نیست
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۴۸ ×زائر بارانی ×
نمیشه آخه سکووووووت کرد ...سختهههههههه ...
مرسی که سر میزنی داش

خداوکیلی نمیدونم درباره مطلبات چی نظر بزارم
برا همینم بیشار میخونم:(

با علی بودن شرف هست و یقین

بی علی بودن نباشد کار دین

قلب و روحم با نگاهش منجلی است

ای جماعت عشق من سید علی است

 



سلام
به روزم
قصه ی اصحاب کهف یک شوخیست اینجا یک روز که بخوابی از یادها خواهی رفت....

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سکوت رو میگم!!!!!!!!!!!!! اما به نظر من همیشه هم خوب نیست آدم کوتاه بیاد..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">