مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۲۴

چهره

چهره یتان را با لبخند تمیز کنید...

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
1

نظرات  (۲۷)

ایول ! اینو باس بفهمی !!!
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:)
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۱۶ سیّدمیلاد موسوی
درود فراوان؛
حالا یکی که دندونش خراب و و سیاه باشه؛ لبخند بزنه بدتر هم می شه..! همون لبخند نزه تمیز تره خخخ :)
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۲ با ولایت تا شهادت
کسانی که دنیا و اهلش را لایق ندانستند که حتی وجود خاکی خود را در بازار آن سودا کنند. آنان هرچه کردند برای خدا بود و خدا بهترین خریدار کالای وجودشان گردید.

شهدای گمنام اگر در زمین بی نشان و گمنام هستند اما در آسمانها و برای اهل آن شناخته شده اند و در حدیثی نورانی آمده:

مجهولون فی الارض و معروفون فی السماء

پس برای شناخت آنها باید آسمانی شد، باید از ورطه خاک بیرون رفت.

گمنامی یک انتخاب است نه یک اتفاق! انتخاب یک روش!
  اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک.  
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۷ جانم فدای سید علی
سلام همسنگر
با پست جدید (داداش وحید تنهات نمیزاریم) بروزم
منتظر حضورتان هستم
یا علی
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۲۱ میلاد گودرزی
بروزم با:
پوستر «رسوایی حضرت آیت الله»
http://hezr85.blog.ir/post/58

(ضمناً توی mahdiyar85.blog.ir گفته بودید که سر نمیزنم .
من معمولاً با این آدرسم کامنت میذارم و mahdiyar85.blog.ir هم خودم هستم)
سلام

ههههه خخخ ها ه ههه خخخخ خ خخ 

بابا ای ول 

احسنت ...
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۳۴ دلتنگی ابرها ...
:)

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۶ بهشت جوانان

سلام وب زیبا و بامحتوایی دارین

با مطلبی ناب وجانسوز با عنوان <مظلومیت امام زمان (عج) در کلام آیت الله بهجت ره بروزم

حتما سر بزنید...از دستتون میره !

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۱ نسل60 آزاد از این دنیا
سلام علیکم برادر

استفاده کردیم ممنون از حضورتون
سلام..

از وبلاگستان نقل قول با شما آشنا شدم..

مطالبتون عالیه..

با اجازه لینکتون کردم..

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۲ محمد حسین خانی کوثرخیزی
یه حدث از امیر المومنین دیدم معنیش تو مایه های این بود:
لبخند به غریبه باعث آمرزش گناهان میشود
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۹ محمد حسین خانی کوثرخیزی
سلام
اس دادم به گوشیت نرسید خاموشش کردی عایا؟
پاسخ:
نه روشنه همیشه...
خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است. . .
علی علی
سلام:
بروزیم با یه کلیپ صوتی
با احترام دعوتید...
...
"فشنگ من هم مداد من است"
      medadjangi.blog.ir
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۲۸ ایمان صمدی نیا
سلام ، با تشکر از نظرتون لطفا لینکم کنید ، ممنون
سلام...

روایت داریم که لبخند هیچگاه از از لب اهل بیت نمی افتاد....
---------------------------
بروزم با مطلب

" وقتی شعار های امریکا سوژه خنده میشوند "

منتظر حضور گرمتان هستیم.
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۷ میــرزا حکیـم
تعبیر بسیار زیبایی بود
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۸ پرستو مهاجر
سلام
دوباره شروع کردم و به روزم:)
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۲ باران (رازی در منتهی الیه مشرق)
هر دو روی نیمکت ایستگاه اتوبوس نشسته­ اند. تقریباً هم سن و سال­ اند؛ هر دو جوان و گویا هر دو محصّل. آن یکی که سمت چپ نیمکت نشسته است، مقنعۀ ساده­ ای به سر دارد با چادری گل­دار که حالا دیگر روی شانه­ هایش افتاده است. نگاهی به او می ­اندازم که حجابش هیچ کم و کسری ندارد، امّا حرکات و نگاه­ ها و طرز حرف زدنش اصلاً به آن پوشش نمی­ آید.

سمت راست نیمکت، آن دیگری با موهای بیرون ریخته و مانتوی آن­چنانی،...

برای خواندن ادامۀ ماجرا دعوتید به " رازی در منتهی الیه مشرق "
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۸ نوکر اهلبیت
احسنت
پس من گاهی خیلی کثیفم
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۵ قلمداد ظهور

*قسمتی از دل نوشته هام  از ا رد و   ج ه ا دی*

لبخند بزنید چون درمانی رایگان است

@صدها زبان در جهان وجود دارد، اما لبخند به همه آن زبانها صحبت می کند

@بیشتر لبخندها با لبخندی دیگر شروع می شوند

 

هرکس با خداستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت  تنها نیست

 دنیا مثل آینه است: اگر به آن اخم کنی، آنهم به تو اخم می کند

 اگر به آن لبخند بزنی، آنهم به تو لبخند می زند

      

سلام
چشم
ولی خودتان هم یه عکسی بذارید که لبخند داشته باشید نه عبوسا قمطریرا؟؟؟
از این که سرزدید تشکر میکنم
یاحق
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۴ زهرا رستگار
ذهنـم آشـفته . . . خـواب هـایـم پـریشـان . . . خنـده هـایـم فتـوشـاپی . . . درد و دل هـایم بـا دیـوار اینـجا...! میـزان هـمدردی هـا هـم بـا لایکـــ و کامنـت!!! و تکــرار پـشت تکــرار!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">