مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۱

لایق عشق

به کسی عشق بورز که لایق عشق تو باشد نه تشنه عشق. چون تشنه عشق روزی سیراب می شود... 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۶
1

نظرات  (۲۱)

دمت گرم با این جملاتت ...
کوتاه اما پر معنا 
ممنون 
موافقم
شدید
با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

با تشکر از  ارسال مطلبتان به سایت " نقل قول "

مطلب شما تحت عنوان :

       "به کسی که تشنه عشق است عشق نورز!"

در این سایت در قسمت کوتاه نوشت منتشر گردید/

چشم به راه مطالب بعدی شما هستیم/
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۸ nc(رازگل سرخ1)
سرانجام یک عشق نافرجام.......یکی بودو....یکی نابود!
خیلی زیبا بود
عالی بود
پاسخ:
ممنون...
موافقیم

این بی ادب را ب شما گفتن-اندکی خنده مان گرفت

ی عالمه پست جدید زدید-همان زمان هم ک هر روز سر می زدم-آخرش کم می آوردم
حالا ک ..

کلا بیشتر جملات را دیر می گیرم-ده بار خواندن هم برایم کم ست
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۸ فرشته ابراهیمی
مرسی جمله پر مفهومی بود
شما که تبریک نگفتین...ولی خودم روز دختر و به خودم و تولد حضرت معصومه رو به خودم و شما تبریک میگم!...من با شما مخالفم...عشق چیزی نیست که یه آدم از داشتنش سیر بشه...وقتی میخوای تمام عمرتو عاشقانه زندگی کنی...باور کن عشق کم هم میاری...یا علی
وای چرا به ایشون گفتین بی ادب!!! حتما شوخی کردین..اما به هر حال جالب نبود
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۵۴ قلمداد ظهور
محرومیت یعنی شهر را ندیده باشی ولی ذهنت درگیر چراغانی آن باشد...!
زیبا بود
به به... حالا این لایق رو کجا میشه پیدا کرد!!! ای بابا برادر.... حالا اگه دیگران سیراب هم بشن بد نیستا... ثوابم داره...
بی ادب
پاسخ:
چرا؟... 
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۹ ترانه جاوید
احسنت

علی علی
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۱ نسل60 آزاد از این دنیا
و عشق برای بعضی ها سرابی است که هیچ وقت سیرابشان نمیکند.........
احسنتم
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۵ هیئت خیمــــــــة الزینــب شبستر
سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه(س)

و روز ملی دختر را به همه بانوان پاک و آسمانی تبریک عرض می کنم.

سلام و رحمه الله

دارد دل ما راه نجاتی دیگر
در مشهد و درقم، عتباتی دیگر
بر بانوی با کرامت قم صلوات
بر شاه خراسان صلواتی دیگر

بروزم...
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۰ محمد علیزاده
احسنت
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۳۴ پلڪــــ شیشـہ اے
++++
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۳۱ عبدالله فانی...
آخ گفتی اخوی
داغ دلم تاره شد...
اجرتون با غریب دنیا
التماس نور
یا حنان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">