مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۸

نادار

نادار باش و خرسند.دارا باش فروتن...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
1

نظرات  (۵)

۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۳ فرشته ابراهیمی
من دارا و خرسند رو ترجیح میدم
اما من با ایشون موافق نیستم دارا بودن هیچ منافاتی با خرسندی و فروتنی نداره اینکه دارا باشی و فروتن ارزشمند
!!!@#
فکر کنم ناداری و خرسندی بهتر باشه...
چون دارا بودن پر است از وسوسه ها و دسیسه های شیطانی
پاسخ:
آره...
سلام

ادار یعنی چی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">