مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۱

حساس‌

انسانها هرچه حساس‌تر باشند، رنج بیشتری می‌کشند...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
1

نظرات  (۱۹)

۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

حقیقتا همین طوره 

صرفا برای خنده : حساس نشو ! حساس نشو ! :)

خداقوت 
یاعلی(صلوات برای فرج)
یکی مثلِ من...
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۴ محمدرضا یک دانشجو...
درسته...
منم مثل بقیه موافقم
درسته .... و البته پر واضح 
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۱۷ ღمهندس مریمღ
سلام ممنون از دعوتتون جالب و زیبا بود
موافقم!

یه سوال؟

چرا هیچکی نمیگه که آدما نباید کاری کنن

که دیگران حساس بشن!!!!!!!!

چرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من میگم چرا

چونکه فک میکنن خودشون خدای ظرفیتن..

اما اینجور نیست..

اونا احساس ندارن..

آره ..اونا دل ندارن....

مگه میشه آدم از اونی که دوسش داره

 نامهربونی ببینه و بی خیال!!!!!!

بابا اسمش حساس بودن نیست

اسمش دوس داشتن...اسمش انتظار نداشتن..

ای خدااااااااااااااااااااااااااا

سلام.

و هر چه بیشتر رنج بکشد اهن وجودی اش بیشتر جلا میخورد....

حالا حساس شدن زیاد هم بد نیست..

مثلا حساس باشیم روی کلماتمان.

روزی زندگی مام.

روی اخلاصمان...

بد نیست.

۱۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۲۸ عاطفه دهقانی
هرکه او هشیارتر رخ زردتر
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۴۲ ترانه جاوید
 سلام


واقعا؟؟؟؟
واقعا!!!!!

علی علی

معلومه
موافقم !...
آره ! Like
واقعا...
آره والا همین طوره که می گی

سلام...
وبلاگ بانوی افتاب آپ شد...با یک تولد...
منتظر حضورتون در این تولد بزرگ هستم...یاحق
[گل][گل]
پاسخ:
چشم...
مث من :l
که این روزا زیر بار رنج دارم له میشم
هر روز هر ساعت هر دیقه هر ثانیه از یه چیزی دارم حرص میخورم
خدایا کمکم کن
به روزم
یاعلی..
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۱۲ حسام محرابیان
سلام رفیق هییتی !
بروزم!
خوشحال میشم سربزنی!
موفق باشی !
هر دو وبلاگ! :
http://hesam8.nasle4.com/
http://sarresid.blog.ir/
موافقم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">