مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۰۲

بچه جنوب

بچه جنوبم پوستم سیاهه ولی دلم سفیده...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
1

نظرات  (۲۳)

شما که ماشاالله سفیدی مخلص !
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۴ محمدعلی ربیعی
انشاالله جون اربابمون بشیم!

گوشه نظری بفرمایید
در ولا فصل الخطاب نامه ایمان رضاست
انکه بر فضلش گواهی میدهد قران رضاست
در رضی الله عنهم و رضو عنوان رضاست
چون رضا بر صبر هم دارد شرف سلطان رضاست
برتر از یعقوب و بیش از یوسف کنعای رضاست
در دل ایوب و نور موسی عمران رضاست
غم رضا شادی رضا و دل رضا و جان رضاست
از دل و از جان چه گویم جان رضا جانان رضاست

میلاد امام رئوف مبارک تان
......
بخش اولش را ک ما دیدیم-صادق نگفتید!
:)
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۳۰ محمدصادق برجیان

از عرش سلام سرمدی آوردند

آیینه ی حُسن سرمدی آوردند

با آمدن رضا(ع) از باغ بهشت

یک دسته گل محمدی آوردند!

.

.

.

میلاد نور بر شما مبارک باد!

۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۳ عباس الاسوند
دلبری دارم که از صاحب دلان دل می برد
غمزه ای مشکل گشا داردکه مشکل می برد

سلام علیکم ولادت امام رئوف مبارک.یاعلی

                                                         یالثارات الزهرا
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۱ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۰ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۰ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۵ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
سلام عید مبارک

بروزم
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۴۰ ×زائر بارانی ×
ممنون...میلاد امام رضا به شماهم مبارک باشه...
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۳ فائزه سعادتمند
دِل جنوبی ها سفید است چون به خورشید رخصت داده اند ذوب کند، کینه ها و ناصافی های دلهاشون رو...

با سلام ایام ولادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بر شما مبارک

به روزم با انتظارات امام رضا(ع) از شیعیان چه بود؟

 

دَر سـَ ـرمــآی بـــیــکــَ ـســــــــــی لَرزیـــ ــدَم...
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۱۳ نسل60 آزاد از این دنیا
به افتخار همه بچه جنوبی ها

که هنوزم به احترام خون شهدا

با وضو تو شهر راه میرن..........
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۴ قلمداد ظهور
می گویند تو کریمی، تو رحیمی، تو رفیقی، و تو رضایی...
میلاد حضرت سلطان مبارک.

دوست بزرگوار سلام
بدلیل انجام امری دشوار و وقت‌گیر برای مدتی فرصت هم‌نشینی مجازی در جوارتان را ندارم.
ملتمسانه از شما تمنای دعا دارم.
یا حق
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۱۴ *** رک و راست ***
دلت همیشه سفید بمونه.

راستی، سلام
میلاد هشتمین خورشید بر شما مبارک...
یاعلی 
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۱۱ چریک جامانده
سلام
پیشاپیش میلاد امام رضا بر شما مبارک
یاعلی
به گوش دل ندا آمد، که یار دلربا آمد .... به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضا(ع) آمد

خدا داد آنچه را وعده،‌ بشد در ماه ذیقعده ... که آمد بهترین بنده، رضا آمد ، رضا آمد
میلاد امام رضا مبارک 

واقعا؟!!!

قشنگ فک کنین....

اشتباه نکردین؟؟!!

بابا اعتماد به نفس بالای 140

 

هیچکی نتونست تو کل تاریخ چنین ادعایی بکنه!!

 

دل سفید!!!!!!!!!!!!!

 

به به...ما به وجود شما در فضای سایبری افتخار میکنیم..

 

داداش شمارتون چند؟؟!!

 

خواهشا یه وقت بگذارین با علمای قم برسیم خدمتتون...

 

لااله الا الله...

 

میگن تو آخر الزمان چیزای عجیب میشنوین!!!

 

ایول بچه جنوب!!!
همه بچه‌های ایران زمین...

ایول بچه جنوب!!

همه بچه های ایران

; )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">