مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۶

همرنگ

چقدر سخت است همرنگ جماعت شدن وقتی جماعت خودش هزار رنگ است...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۸
1

نظرات  (۱۰)

۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۵ خادم الشهدا

دقیقا...

 

یا علـــــــــــی

سلام

میخواستم نظر مخالف بگذارم، میخواستم بگویم کلا همرنگ دیگران شدن هیچ مزیتی نیست که بخواهی برایش خودت را به دردسر بیاندازی، خواستم بگویمباید رنگ خدایی داشته باشی بگذار دیگران اصلا قبولت نکنند، اما کمی که فکر کردم دیدم این حرفها برای دهان من بزرگ است...

موفق باشید

هم رنگ جماعت شدنت رسوایی است...

نه خیلی هم سخت نیست..

من امتحان کردم...وقتی میری توشون انقده ضایعی...که همه

میندازنت بیرون..

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۲۵ سرباز منتـــظر
واقعا
حالاحتماکه نباید یکرنگ شد

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۵۱ محمدصادق برجیان
هر رنگی خوب است، جز دو رنگی...
جدیدا میکن.: ..خواهی نشوی همرنک ...رسوای جماعت شو ... 
شما کار خودتو بکن به جماعت هزار رنگ کاری نداشته باش مه خداوند با تو یکرنگه...
فوق العاده بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">