مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۰

شیوه آداب

طبیعی رفتار کردن بهترین شیوه آداب است...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۱
1

نظرات  (۱۳)

علیک سلام
همونطوری که میدونم؟؟؟ خب بنده نمیدونستم!
ایشالله که خیره، موفق باشین

هوس

لقمه حرام چشم

به دل بود!

(عین لام)

خیلی قشنگ بود..

سلام

 

بروزم:آدم ,تو رو عاشق ساختن واسه.....

۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۹ نازنین روانبخش
سلام
مطالبی که دیشب حاج اقا پناهیان در مورد شهدا تو دانشگاه مون گفتند رو توی وبلاگ گذاشتم . صحبت های جالبی بود که برای خود من خیلی خیلی تازگی داشت ... واقعا تا حالا از این زاویه به ماجرای شهادت نگاه نکرده بودم ...
دوست داشتم این اطلاعات جدید رو با دوستای مومن مجازی سهیم باشم ...
خوشحال میشم تشریف بیارید ....
یا علی
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۱:۲۳ جوجه مبارز
سلام

با پست " ملکــــــــــــه دبی" بروزم.

یا زهرا

مبارز

mobaarez.ir
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۷ غریبه غریب
سلام همسنگر بروزم
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۹:۵۸ خادم شهدا
سلام
با مطالب دفاع مقدس بروزیم
زیبا ست وبلاگتان
به ما سر بزنید
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۳ کجاست موفقیت
به روز هستم با یک داستان قدیمی از عطار
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۹ عروة الوثقی

 

سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند. سلام بر شهدا!

کاش گناهان ما هم مثل گناهان شهدا (ترک نماز شب و دیر شدن نماز اول وقت) بود!

در پناه حق

۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۳ مجنون الطلاییه
سلام
بنده بروزم
منتظر حضور و نظر شما هستم

یا حسین(ع)
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۶ کجاست موفقیت
موافقم اما طبیعی بودن  از  دیدگاه شما چیه ؟آدمها در شرایطهای مختلف رفتارهای متفاوتی دارند نسبت به سن وموقعیت ومکان
فکر کنم منظور اینه که جو گیر نشیم!
خیلی موافق نیسنم مگه هر برخورد طبیعی میشه خوب!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">