مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۳

یک شیر

یک شیر وقتی صبح از خواب بیدار می شه باید تند بدود که گرسنه نماند...

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۹
1

نظرات  (۱۳)

۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۶ احادیث چوهربار
سلام علی جون خیلی مخلصیییییییییییییییم.
ایووووووووووول مطالب جالبی داری. اگه وقت کردی یه سری بزن.
اما شرمنده بروز نیستم.
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۳ ترانه جاوید
 پس چرا جمله ی جدید ندارین؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بروزم...

۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۱:۳۳ چریک جامانده

سلام

پرمعنا بود

یاعلی

۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۱ غریبه غریب
تشکر بروزم
سلام

بروزم:دنـیــــــــــــــــــــــــــــــــای من

 اربـــــــــــــــاب من

 

مـےخوام آدم شمـــــــــــ

۱۰ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۰ ترانه جاوید
 سلام
زیبا بود اما
من نه شیر بودم تا حالا
نه برای اینکه گرسنه نمونم دویدم
خیلی نشد درکم شه

علی علی
اما باز هم شرافت دارند...
۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۱ محمد حسین خانی کوثرخیزی
زیاد هم نباید بدود

راجع به نظر: اجازه فرمایید

خب منظور؟؟!!

 

ای بابااااااااااا

 

الانه اینجا اگه کسی گرسنشه اعلام کنه ه ه ه

 

اما من میگم تو این دوره زمونه مخصوصا الانه

 

که کلید سازا زود قفلا رو وا میکنن باید مثل گرگ باشیم

 

گگگگگگگگگگرررررررررگگگگگگگگگگگگگگ

 

۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۴ کجاست موفقیت
حرف نداشت
شیر هم شیرهای قدیم ...!!!
این روزا شیرها پاکتی شده اند یکم ارامتر میدوند
۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۲ عروة الوثقی
ای مخاطب آشنای درد های ناگفتنی!
اگر بناست بسوزیم طاقتمان ده
و اگر بناست بسازیم قدرتمان ده
آمین
در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">