مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۳۶

اخلاص Sincerity

اخلاص، یعنی انگیزه تصمیم گیری ها فقط خدا باشد و بس...                                      

Sincerity, that God alone is enough incentive to make decisions

پست ثابت

Post a fixed

موافقین ۱۲۴ مخالفین ۵ ۹۲/۰۱/۳۱
1

نظرات  (۴۴۱)

"سلام علیکم، ایام سوگواری بر شما تسلیت"
شما دعوتید...

از این به بعد، پایان نامه ها، پروژه ها و تحقیقات مان را با قالب های مذهبی ارائه دهیم.

دانلود رایگان قالب های زیبای مذهبی برای نرم افزار پاورپوینت:
موضوع موردنیاز خود را مطرح کنید تا در صورت امکان قالبی متناسب با موضوع شما طراحی کنیم.

ضمنا با کمال افتخار منتظر انتقاد، پیشنهاد و دیدگاه های شما هستیم.  یا علی

سلام دوست منتظر

ما همه منتظر امام زمانمون هستیم و امید داریم که ظهورشون نزدیکه

اما در واقع امام زمان هست که منتظر ماست تا خودمون رومثل  عباس امام حسین کنیم

پس وظیفه ما شناختن بهترین امام شناس یعنی حضرت عباس (ع) هست

وبلاگی با نام ایشون ساختم که با کمک شما دوست خوبم هر روز ایشالا ایشون رو بهتر بشناسیم و خودمون رو شبیه تر کنیم

منتظرت هستم

اگه با تبادل لینک هم موافق بودین بهم بگید

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام خدمت شما بعد از چند وقتی دوری از فضای وب با یک پست جدید در خدمت شما هستم خوش حال میشیم حضور پیدا کنید
سلام با مطلبی با عنوان (ماجرای تکان دهنده شیعه شدن سلمان وهابی+فیلم) به روزم.. منتظر حضور و نظرتون هستم.
یا حق
۰۱ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۴ گلستان بلاگ

سلام

وبلاگ شما در لینکدونی گلستان بلاگ ثبت شد.

سایت گلستان بلاگ را لینک کرده و لوگو آن را در وبلاگ خود ثبت کنید .متشکریم[گل]

کد لوگو
<center>
<embed id="flash" width="130" height="210" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash" src="http://up2.tamishe.ir/uploads/13594934661.swf" quality="high" pluginspage="http://www.adobe.com" name="obj1" menu="false">
</embed>
</center>
یا حسین ع


۲۹ آذر ۹۲ ، ۱۷:۳۰ علیرضا فلاح
سلام اگه دوست داری وبلاگ منو لینک کن خبر بده تا منم وب تو رو لینک کنم
ممنون
۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۴ قدیر کیانی
طراحی سایت برای شما با قیمتی که فکرشم نمیکنی(توافقی) 
لبیک یا خامنه ای(مدظله العالی)
۲۳ آذر ۹۲ ، ۲۱:۴۳ تبسم رویایی
آپم
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۳:۴۱ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
عالی بود
سلام برادر مخلص التماس دعا
۱۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۱۲ حلقه شهید تسوجی
سلام 
وبتون عالیه 
اگه قابل دونستید به ما هم سری بزنید
یا حق         
سلام آماده همکاری و تبادل لینک در سفیر تدبیر
به روز شدیم
وبلاگ مفیدی بود
یا حق
سلام
ما اومدیم استفاده کردیم از مطالبتون
شما رو هم ببینیم تو وب!!!
یاعلی
سلام
ما اومدیم استفاده کردیم از مطالبتون
شما رو هم ببینیم تو وب!!!
یاعلی
۰۳ آذر ۹۲ ، ۰۹:۳۲ بهروز دلاور
با سلام
به کلبه ما هم سری بزنید
منتظر حضور گرمتان هستیم
۰۳ آذر ۹۲ ، ۰۹:۳۲ بهروز دلاور
با سلام
به کلبه ما هم سری بزنید
منتظر حضور گرمتان هستیم

 

یا حق
سلام
.........................................
مهدی آنست که در شب میلاد او خدا
فریاد مرحبا لک عبدی نداکند
.........................................
من کیم بوسه زنم ساعد زیبایش را
گر مرا دست دهد بوسه زنم پایش را
........................................
بهم سر بزن.....

منتظرهستیم...

"ما وارثان خون حسین علیه السلام هستیم و ما را در مبارزه کردن با کفار هیچ ترس و واهمه ای نیست."
شهید عبدالحسین رضایی

حـتـــــــــــــــــما ببینید !!!

۰۹ آبان ۹۲ ، ۰۶:۰۳ محمد فرضی پوریان

با سلام خدمت شما و عرض ادب. من این صفحه از وبتون رو خوندم مطالب خیلی خوبی نوشته بودید. دستتون درد نکنه و خدا خیرتون بده. اما به عنوان پیشنهاد عرض می کنم: اگه بتونید تو وبتون از مطالب مذهبی مثل احادیث اخلاقی معصومین (علیهم السلام) یا داستان هایی از زندگانی اونا یا مباحث اعتقادی و کلامی و سوالات روز و جواب اونا استفاده کنید خیلی خوبه نه؟ در حال حاضر دشمن با جنگ نرم در تقابل اعتقادات جوانان ما قدم بر می دارد و تلاش می کند اعتقادات و فرهنگ ما را تغییر دهد که در صورت موفقیت به پیروزی حقیقی دست یافته است. لذا ما نیز باید با تقویت اعتقادات و نشر مبانی اصیل اسلامی با این هدف مقابله کنیم.

با تشکر. موفق باشید.

۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۰ محمدرضا قاسمی
سلام
واقعا با وبلاگت حال کردم اگه پایه باشی باهم تبادل لینک کنیم 
من وبلاگم با نام sarenakh.blog.ir هستش در مورد ادیان و سیاست و این چیزا مینویسم منتظر رای مثبت شما هستیم نظر بده حتما ببینم پایه ای یا نه خبرم کن حتما
یا علی مدد
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۴ محمدباقر حاجیانی
سلام.با مطلب «بروشور، عیدسعید غدیر» بروزم.یاعلی
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۹ بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

حقیقتا با نوشته هاتون دلگرم شدم

عاقبت به حسین ع باشید انشاالله

خدا همانیست که ما میخواهیم

کاش ما هم همانی بودیم که خدا میخواست...

خدایا...

عجب از آدمی، که نشانه‌هایت را می‌بیند و انکارت می‌کند

و عجب از تو که انکارش را میبینی و مهربانی میکنی

سلام بزرگوار عیدتون مبارک دعاتونمستجاب مورد قبول

التماس دعا

ای امیر عرفه بر رخ من حنده بزن

جان زهرا بده روز عرفه پاسخ من

ای امیر عرفه ناز نکن

چهره نما از پس پنجره فولاد رضا ع...
سلام وب جالبی دارید اگه مایلید تبادل لینک کنیم..
اگه موافقید تو وبم بهم اطلاع بدید...
سلام علیکم
با احترام، مصاحبه شما با سایت وبلاگی استان خوزستان "نقل قول" در سایت وبلاگ نویسان کشوری "حرف تو" انتشار یافت.

http://harfeto.ir/?q=node/15888

با آرزوی موفقیت برای شما

یا علی مدد
نام اخلاص به تنهایی کامل بود... مزیّن شد...
یا علی/
منتظرتون هستم

سلام

با افتخار لینک شدید .لطفا اگه خواستید ما را با نام یادگاری از دفاع مقدس لینک نمایید .مخلصیم ، مخلص

همیشه به یاد شهدا باشیم

التماس دعا ... مجید

۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۰ آشنای غریب
سلام

بروزیم با :
مدیریت هوشیارانه طیف سازشکار با کلمه کلیدی "نرمش قهرمانه" توسط امام خامنه ای ::: یه تحلیل شخصی ...

http://rooshan.blog.ir/post/230
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۸ بنده حقیر خدا

سلام خدمت شما

انشاء الله که در تمامی کارهایمان اخلاص داشته باشیم

وب تان لینگ شد

خواستید ما رو به اسم طپش لینگ فرمایید.

 

منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم

 

یا حق

۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۹ محمدرضا یک دانشجو...
سلام
اعلام نتایج مسابقه شماره 3
و
مسابقه ی شماره 4
با ما همراه باشید
ممنون
سلام همسنگر
شما در وب سایت جامع امیرالمومنین(ع) لینک شدید.
خواهشا ما را هم لینک کنید
یاعلی

باید غبار کوی تو را طوطیا کنند
آنانکه خاک را به نظر کیمیا کنند
سلام
میلاد امام رضا و تبریک عرض میکنم
التماس دعا
سلام همسنگر
وبلاگ قشنگی دارید...
خوشحال می شم به بلاگ من هم سری بزنید...
ImamZaman.Blog.ir

سلام 
اپم 
ممنون می شم یه سری بزنید و یه نظری هم بندازید .... ماخ 
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۹ فاتح سایبری پلدختر
سلام.اگه می شه نگاهی به وبلاگ من بندازید تا اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم.ممنون
سلام دوست من
یعنی الان شما به این درجه از خدایی شدن رسیدی که اسمت شده "مخلص"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
خوش به سعادتت حاجی
یاعلی
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۹ یکی بود و آن یکی هم بود ...




سلام وعرض ادب بزرگوار

به روزم و منتظر نگاهتون
یاعلی...
سلام دعوتی به تماشای طرح جدیدم ؛ امیدوارم خوشت بیاد و با نظارتت منو راهنمایی کنی...
یا علی!
سلام شما رو به بازید از وب "شیخ شهید" دعوت میکنم

با نظر خودتون کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انحام شود
باتشکر : پرتال متفکر شهید استاد مرتضی مطهری
سلام علی
چطوری
شما دعوت هستید به جلسه فعالین فضای مجازی اهواز
متن کامل خبر رو در عروج دنبال کنید
http://oruj.ir/view/610/
سلامـ!
لینکی ! بلینک :))
دقیقا همین جوری ::

《مهدی ایکس ! دلنوشته های یه جوون !》
بدو بیا تو مسابقمون  شرکت کن دیگه !!!!!
بسم رب الشهدا

باسلام بااجرای دور دوم مسابقات منتظر حضورشماهستیم

پیشاپیش از حضور سبزتون دروبلاگ من حقیر متشکرم

اجرکم عندالله

سلام بر شما
اولا وبلاگ بسیار پر محتوایی دارید
+به وبم ما سر بزنید و با نظراتون ما را خوشحال کنید
یا حق در انتظار شما

سلام.
بسیار زیبا بود.
ما هم آپ هستیم.شما هم دعوتید.
باسلام وبلاگ زیبای دارید به من هم سر بزنید
سلام

[گل]اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم[گل]


[گل](( استغفرالله ربی و اتوب الیه))[گل]



با مطلب جدید استغفار معصومین (علیهم السلام) قسمت سوم به روزم



التماس دعا



[گل][گل]
[گل]

سلام دوستان


با قسمت دوم اندیشه های اخلاقیــــ امامــ محمد باقر(علیه السلام) در خدمت شما هستم




التماس دعا



[گل][گل]
[گل]
سلام
آویژه با پست << عروسی تو>> آپ شد
خوشحال میشم تشریف بیارین
و البته منتظر دیدن نظراتتون هستم

سلام

از وبلاگ کتاب های من که به معرفی کتاب خودم با موضوع خودارضایی می پردازد دیدن فرمایید

و اگر توانستید در وبلاگ خود آن را معرفی کنید

 

سلام
خوشحال میشم به منم سر بزنی
با تبادل لینک موافقی؟
یا حق
سلام
خوشحال میشم به منم سر بزنی
با تبادل لینک موافقی؟
یا حق
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۰۵ افسر جنگ نرم
جنگ در سوریه.....
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۱۱ ღمهندس مریمღ
سلام بروزم خوشحال میشم سری بزنید
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۸ گفتمان انقلاب اسلامی
http://daybreak.blog.ir/post/27/%D9%85%D9%84%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86
سلام دوست عزیز به من هم سر بزن دوست دارم یک نظر در وبم ثبت بشه
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۱ آنالـــــــی
جمله هایی که میزاری واقعا عالین

;)

موفق باشی مخلص
سلام 
به ما هم سر بزن خوشحال میشیم 
موفق باشی یاعلی 

سلام علیکم

با مطلب

درمواقع گناه با این‌شماره تماس بگیرید...       به روزم

التماس دعا




۳۰ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۲ منتظَر ب ج ز
این مرد که در ره است باید او را...
می ترسم اگر سر زده آید او را...

از هر که سراغ او گرفتم دیدم
در شهر کسی نمی شناسد او را...

یا بقیه الله...
..التماس دعا..

سلام
بروزم؛ با احترام دعوتید...

الگو پذیری اخلاص در عمل شهداء و علماء بهتر اثر میگذارد

لینک شدید...
سلام برادر
پلاک هستم با کمی تغییر
از این به بعد به جای پلاک
مداد جنگی رو اداره می کنم
آماده ام برای تبادل لینک
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۲ زائربارانی
امام صادق علیه السلام:العمل الخالص الذی لاترید ان یحمدک علیه احد الا الله عز وجل.
عمل خالص آن است که نخواهی کسی جز خدا برای انجامش از تو تعریف کند.


موفق باشید...

۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۰ ستوه باران
سلام
____________@_______@ @_____
_____________@@__@_@@@_____
_____________@__@@_____@_____
____________@@_@__@_____@_____
___________@@@_____@@___@@@@@_____
__________@@@@______@@_@____@@_____
_________@@@@_______@@______@_@_____
_________@@@@_______@_______@_____
_________@@@@@_____@_______@_____
__________@@@@@____@______@_____
___________@@@@@@@______@_____
__@@@_________@@@@@_@_____
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@_____
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
____@@@@@_____@_________@@@_____
____@@_________@__________@_____
_____@_________@_____
_______________@_____
این هدیه برای شماست تا به وبم دعوتتون کنم
هر دو تا وبلاگم رو آپ کردمو منتظرم. نظر یادت نره
حتما بیا. مرسی[بوسه][گل]
آها لطفا اسم وبم رو به ستوه باران تو لینکت تغییر بده
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۸ محمدباقر حاجیانی
احسن.بروزم.یاعلی
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۸ سربازان سایبری امام زمان
سلام همسنگر با توجه به مذهبی بودن وبلاگ شما. از شما برای تبادل لینک با قرارگاه سایبری المهدی دعوت میگردد
لطفا به ما سر بزنید و خبر بدهید
به امید دیدار
الهم عجل لولیک الفرج
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۱ سجاد زارعی
سلام.
ممنون از حضور شما..وب پربرکتی داری تبریک.
منو به اسم وبم بلینک خبر بده لینکت کنم..
انگیزه خدایی
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۶ سرباز طلوع

***سلام همسنگری...

اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

از من بپذیر با 4 مطلب...

همچنین عید را تبریک عرض می کنم...***


+ یازهرا(سلام الله علیها)

عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است.

 

عیدتون مبارک

سلام عیدتون مبارک
به امید ظهور دردانه خلقت
یاحق[گل] 

کسی که در برابر خداوند زانو می زند

می تواند در برابر هر کسی ایستادگی کند . . .

پاسخ:
به به...
به جای پــــاکــــ کردن اشــــکـــهایتان
آنهایی که باعث گــــریـــــــــه تان می شوند را پــــاک کنید

یا علی وقت کردید یه سری تشریف بیارید
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۸ امیـــــد امیـــــد
سلام .........ممنون از حضورتون در وبلاگ ما قبلا لینک شدید بی زحمت صلاح دیدید مارو هم لینک کنید ممنون.........
سلام و رحمه الله
لینک شدین با افتخار.
لایق دونستین لینک کنین:)
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۷ محمد حسین شهیدی
سلام برادر
لینک شدید...
 
 سلام  
 ببخشید دیر سر زدم
امام علی - علیه السّلام - فرمود: چون اخلاص تحقق یابد، دیدة بصیرت روشن شود.

 
سلام و ادب...


با یکم تغییرات و چند طرح جدید بروزیم...
یاعلی مدد
سلام مدیرت وب تغییر کرد
سلام عزیزم
آپم یه سر بیا[لبخند][گل]
خوشال میشم[چشمک]
سلام ممنون از دعوتتون وبلاگ قشنگی دارین
تو حالای خوبتون مارو هم دعا کنید
یا علی...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۹ محمدمسعود رحمانی
با افتخار لینک شذیذ
پاسخ:
مرسی...
سلام
با افتخار لینک شدید
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۰۸ حسین بوذرجمهری
سلام برادر
لینک شدید
پاسخ:
مرسی...
سلام.من لینکت کردم
پاسخ:
مرسی...
امام علی - علیه السّلام - فرمود: اخلاص کامل، دوری کردن از گناهان است.

 
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۹ چریک جامانده

وعده ما لبیک به ندای امام و رهبر عزیزمان سید علی حسینی

 
   خامنه ای در راهپیمایی  روز قدس جمعه ۱۱مردادماه۱۳۹۲

یاعلی

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۰ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " سه مسئله نوین " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . مسائلی از قبیل : 1. حجاب 2. ائمه معصوم 3. نماز مسافر . منتظر نظر یا انتقاد شما هستم .

اگر کسی درطلب ، جدیت و خلوص داشته باشد

در ودیوار به اذن الله ، معلمش خواهد بود

وگرنه سخن پیامبر(ص) هم در او اثری نخواهد کرد

چنانچه در ابو جهل هم اثر نکرد

«آیت الله بهجت (ره)»


کد وبلاگ دوست شهیدت کیه:

<center><br><!-- start in http://TaajiL.ir --><div style="display:none;"><a href="http://mirzabeigi.com/category/27/shahid_friend">موج وبلاگی "!؟"ء"</h1></a></div><script src="http://up-mazloum.ir/taajil/mirzabeigi.com/shahid_friend/shahid-friend.js" type=text/javascript></script><!-- End with http://Mirzabeigi.com --><br></center>
سلام عباداتتون قبول ممنون از حضورتون
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۵ یکی بود و آن یکی هم بود ...




سلام
.
.
.
طاعات قبول
باافتخار به مجازستانم دعوتین ...!!

سلام بزرگوار
از مطلب شما استفاده کردیم
+ بروزیم با یک مطلب از امام خامنه ای
* منتظر نظراتون *
سلام

لینک شدید
پاسخ:
مرسی...
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۸ میلاد گودرزی
اخلاص یعنی برای خدا کار کردن ، نه کار را برای خدا کردن...
چرا که ممکن است حسین در قتلگاه باشد و تو در حال قرآن خواندن برای خدا...

التماس دعای فرج...

سلام همسنگری یه وب ساختم می خواستم به ما سر بزنید و نظر بدهید
یا حق

۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۹ ماهی مدون مشک
سلام به شما...
طاعات شما قبول درگاه حق...

             خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز
          با هزاران قدرت عقل توجیهشان می‌کنم ببخش!‏
    
                        "شهید مصطفی چمران"

سلام 
با افتخار لینک شدین 

تشکر از حضورتون [گل]
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۳ محمدرضا موحدیان
سلام
لینک شدی
راستی عید شما هم مبارک
التماس دعا
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۴ ســـــــــــ لاح نرم
بعدالسلام...

بلاگ جالبی دارید...

انشالله به هدفی که برای زدن وبلاگ دارید برسید...

موفق باشید...


یاعلی******
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۷ ღمهندس مریمღ
سلام بروزم
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۱ مارتر مارتر
کار که برای خدا باشه اگر که در مسیر انجامش اذیت هم بشی برات شیرینه .
کار فقط برای خود خدا
یا علی
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام

طاعات و عبادات قبول!

شما لینک شدین!

دوس داشتین منم با اسم بیقـــرار لینک کنید!
*التماس دعا*
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۵ امین ذوالقدر

سلام من مایلم با شما تبادل لینک کنم

وبت هم جالبه

خواستی تبادل لینک کنی منم مخلصم

۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۹ صادق مسافرتی
سلام ممنون چشم لینک شدی شماهم من رو لینک کنید
اپم زود بیا.
سلام
طاعات شما قبول درگاه حق تعالی....
============
زمان بازرگان به من برچسب چریک فدایی زدند،
زمان بنی صدر هم برچسب منافق!
هرقدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم، برچسب بارانمان کردند.
حالا روزی ده برچسب دشت می کنیم.
اما عزیزان من! دلسرد نباشید.
حاشا که بچه بسیجی میدان راخالی کند.
شهید محد ابراهیم همت
=======
تحسین برانگیزه
من همه ی پستارو نخوندم
ولی تا جایی که خوندم،ساده و پرمعنی ....از همه مهم تر با کیفیت...

با آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری
التماس دعای زیاد داریم...
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۷ محمد حیدری
سلام
جالب بود
کوتاه و همراه با تلنگر
موفق باشید
یا زهرا

سلام
طاعات شما قبول
============
زمان بازرگان به من برچسب چریک فدایی زدند،
زمان بنی صدر هم برچسب منافق!
هرقدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم، برچسب بارانمان کردند.
حالا روزی ده برچسب دشت می کنیم.
اما عزیزان من! دلسرد نباشید
حاشا که بچه بسیجی میدان راخالی کند
شهید محمد ابراهیم همت
=============
با آرزوی موفقیت...
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۶ محمد حسن خلعتبری
سلام
        امیدوارم همیشه و در همه حال مخلص خدا باشیم. 
روزانه کارای زیادی رو انجام میدیم
دست خیلی هارو میگیریم
به خیلی ها کمک میکنیم
گره از کار خیلی ها باز میکنیم
واسه موفقیت خیلی ها دعا میکنیم
و......
اگه این کارمونو برای خدا خالص کنیم نیازی به هیچ چیز دیگه ای نداریم
امیدوارم مخلص باشیم
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۹ چریک جامانده

سلام با ماجرای چادر کشیدن از سر دختر آمر به معروف به روزم
یاعلیِِ

 

سلام . روز خوش

موفق و پیروز باشی

سلام

طاعاتتون قبول

زیبا و مختصر و عالی مثل همیشه

حسینی باشید

یاعلی

۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۳:۱۷ سیدعلی میرباباپور

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Loading… ████▒▒ 100%
UPДм
سلام.آپــــــم ومنتظرحضورگرمتون هستم.    

۲۴ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۵ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
احسنت به این بینش و تفکرتون... التماس دعا....
۲۴ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۷ صالح جهانی
و خدا ما را هم بس است ...

باعرض سلام

مطلب شهید گمنام سلام لطفا نظر خود را بیان کنید ونشر دهید

۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ سید سعید باباییان
سلام...
بنده لینکتون میکنم
شما هم اگر صلاح دیدید لینک بفرمایید
التماس دعا
یا حق
سلام موفق باشید
منتظر کلیکهای با مهر شما هستیم در:
saghiname-e-dell.blogfa.com
بسم الله
سلام علیکم
با پادکست::ماه مهربانی 2:: بروزیم و منتظر شما
التماس دعا
یا حق.
سلامی گرم خدمت دوست خوبم...

از اینکه مهمان کلبه من بودید بسیار ممنونم...

تا همیشه اشد باشی.
۲۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۳ ترویج بصیرت
دستهای خالی من دخیل دل های پاکتان...
مرا در آخرین روز های شعبان نه به رسم لیاقت،بلکه به رسم رفاقت،اول حلال و بعد هم دعا کنید.     
سلام ممنون جالب بود.
سلام ممنون که سرزدید مطالبتون قشنگه،
التماس دعا
سلام
زیبا بود
سلام.
با مطلب "من چشم می گویم"...
در خدمتیم.
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۲ ابراهیم اسفندیاری
سلام بزرگوار
رسید ماه نیایش*رسید ماه دعا*رسید ماه تقرب به پیشگاه خدا*ز تشنگی چو به تنگ آمدی بگو با اشک*سلام بر لب عطشان سیدالشهدا.
منتظر حضور پرمهرتان در وبلاگ پرچمداران بصیرت هستم
موفق باشید
یا علی

سلام
مختصر و مفید...التماس دعا
از پست های جدید ما دیدن کنید و حتما نظر بدین

سلام نماز روزه هاتمون قبول
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۶ مریم شبستری
منتظرم حضورتون هشتم
آپم
سلام دوست عزیز آپم
خوشال میشم بیای :)
سلام ممنونم که سرزدین                                  
                                              
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۸ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
در ضمن، "مرسی" فرانسویه.
 خودمون معدلشو داریم : "ممنون" ...قشنگترم هست.
 یاعلی(ع)
سلام.با مطالب جدید در پستهای ثابت بروزم و منتظر نظرات ارزشمند شما.
سلام بله همینطوره...

سلام علیکم و رحمه الله

بابا چقد نظر داری چکار کردی داداش بسیجی نازنین؟

منم از خودتم ها غریبه نیستم

   سلام ممنون که هستید
شما هم اگه میشه منو لینک کنید
ممنونم
سلام اگه دوس داشتین بگین با چه اسمی لینکتون کنم؟؟
سلام خوب می نویسی همتی که تو راه دین داری هم فوق العاده است خوب ولی قال وبتو عوض کن و مطالب رو یکم بال و پر بده ومن الله توفیق
سلام دوست عزیز ممنونم که بهم سر زدی
بازم بیا
نظرخوانندگان//آقایان محترم مجموعه بلال چه کار کرده اید که اصلاحات از شما خوشحال است ؟؟
در صفحه اصلی وبلاگ در پناه دین
منتظر شما هستیم

yes

سلام

خوشحالم که مهمون وبم بودین

دوست دارم همهی جملات وبتون رو بخونم

در کل وب خوبی دارین و این جمله تون هم عالی بود

من شمارو با افتخار لینک کردم

پاسخ:
لطف دارید...

سلام

خوشحالم که مهمون وبم بودین

دوست دارم همهی جملات وبتون رو بخونم

در کل وب خوبی دارین و این جمله تون هم عالی بود

من شمارو با افتخار لینک کردم

سلام

خوشحالم که مهمون وبم بودین

دوست دارم همهی جملات وبتون رو بخونم

در کل وب خوبی دارین و این جمله تون هم عالی بود

من شمارو با افتخار لینک کردم

۱۱ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۰ دلداده کربلا
سلام جمله هاتون زیبا هستن ...
سخته خیلی...!
۱۰ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۵ اخرالزمان
سلام بزرگوار مطالب مفید ی دارید امیدوارم در راهی که پیش گرفتین موفق باشین و همچنین مننون از حضور سبزتان بازم سر بزنین
یامهدی
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۸ دخترطلایی
سلام وب خوبیه سربزن و منو بلینک اوکی؟

درود

به روز هستم

بدرود

۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۰ حامیان دکترسعید جلیلی
سلام ممنون که سر زدید.
منتظرنظراتتون هستم

سلام نگاه ابی اسمان

با لحظه لحظه کلمات از جملاتتون زندگی رو فهمیدم

حس خوش خوشبختی براتون به دعای امام مهربانیها مستدام

سلام
شما لینک شدید
منتظر حضور گرم شما هستیم
یاحق
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام وب زیبای داری شرمنده دیر سر زدم با افتخار لینکتون میکنم
دستت طلا

سلام...

وبلاگ خیلی خوبی دارین.

اینک شدین.

یا علی

۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۱ محمد حسین قدیری ابیانه
آقا سلام.... ماشاء الله چقدر نظر... D:
ما مردیم مطلب گذاشتیم با کلی زحمت... ماشاءالله یه خط نوشتی این همه نظر اقا به ما هم یاد بده هههه
۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۷ حمید درویشی
اجملا عرض سلام و سپاس 
۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۷ مهدی زارعی

گل اگر خشک شود ساقه اش می ماند

دوست اگر جدا شود خاطره اش می ماند

باید کنار بردن نامش سکوت کرد
تفسیر این سکوت هزاران حکایت است
از در بپرس راز سکوتی نهفته را
از آن دری که شاهد یک عمر غربت است
ای مادری که از همه کس مهربان تری
ای مادری که صحن مزار تو خلوت است
دردم درون سینه به پهنای آسمان
اشکم به روی چهره به پهنای صورت است
باور بکن که از ته دل دوست دارمت
باور بکن تمام وجودم ارادت است 
قدری برای این دل تنگم دعا بکن 
پابند هر دعای تو صدها اجابت است
بر روی من بـخند کـه در روز گریه ها 
لبخند مهربان تو مهر شفاعت است ...

حیدر نجفی
چشمهایت را ببند ، 
در دلت با خدا سخن بگو ،
به همان زبان ساده ی خودت سخن بگو ؛

هرچه میخواهی بگو ، او میشنود . . . 

شاید بخواهی تورا ببخشد ،
یا آرزویی داری ،
شاید دعایی برای یک عزیز و یا شکرش ،

بــگو میشنود . . .

این لحظه ی زیبا را برای خودت تکرار کن ؛
پــرواز دلـت را حـس خواهـی کـرد . . .

سلام خدا قوت وب خوبی دارید بااجازه لینکتون کردم ممنون میشم لینکم کنید

tasoua.blogfa.com
<<...علمدار...>>
                                                                                 یاعلی

سلام

خوب هستید

آپم

۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۸ سرباز منتـــظر
اره فقط برای خدا
۰۵ تیر ۹۲ ، ۰۰:۴۹ صفا حسینی
تصمیــم گیری
اهوم نقطه ی خوبیه 
سلام داداش وب خوبی داری به ما هم سر بزن
۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۰:۲۷ جوان شیعه
سلام

میلاد منجی عالم بشیرت حضرت بقیه الله الاعظم عج الله تعالی فرجه شریف رو تبریک عرض میکنم


با قسمت دوم از مطلب استغفار معصومین علیهم السلام در خدمت شما هستم
استغفار همیشه توبه از گناه نیست

توبه و استغفار همیشه به معناى بازگشت از گناه نیست بلکه هر گونه بازگشت و توجّه به خدا را که همراه با اعتراف به ناتوانی خود از به جا آوردن حقّ بندگی است ، شامل مى‏ شود.....


التماس دعا




[گل]
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۹:۲۴ جانم فدای سید علی
سلام
ممنونم از اینکه از سنگرم دیدن کردید
اخلاص : یعنی خلاص شدن از همه ی چیزهای دنیوی و اگر چیزهای دنیوی دارین پلی براتون باشه برای رسیدن ب خدا
 و اگه اینگونه هستید  می تونید اسم  مخلص بودن برای خودتون بذارید

انشا الله که هستید

۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۵۷ سـیـد مـحـمــد

سلام

میلاد پرنور حضرت صاحب الزمان (عج) بر شما مبارک ...

تعجـیل در فرجـش دیـگر گنــاه نــکنیم  :)

خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید ... 

 یاعلی... 
۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۷ مریم شبستری
سلام
منتظر حضورت هستم
آپمممممممممممممممممممممممم

این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم

سالها منتظر سیصد و اندی مردانیم آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید به گمانم که بنا نیست یارش باشیم . . .

.مرسی که نظر گذاشتید اگر موافقید تبادل لینک کنیم

۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۴ سفیـــر نـــور

سلام
عیدتون مبارک همسنگر

.

دعامون کنید
یازهرا

۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۹ ترویج بصیرت
کوتاه ترین دعا ، برای بزرگترین آرزو
(اَللهُم عَجِل لِوَلیکَ الفَرج)
سلام.آپم یلایه موضوع خاص !!خوشحال میشم سربزنید     
سلام 
بی مقدمه دعوتید....
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۱ مهدی زارعی
+++لینکتون کردم با اجازه+++

منتظر حضور گرم شما هستیم...
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۹ مهدی زارعی

 

ای منتظران گنج نهان می آید /  آرامش جان عاشقان می آید

بر بام سحر طلایه داران ظهور /  گفتند که صاحب الزمان می آید  . . .

میلاد آقا امام زمان برشما مبارک

۳۱ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۶ احسان طلبه ی شیطووون
ارزوهایت را در آسمان بجوی!
محبوبت آن را به تو خواهد داد...!
استفده کردم از وبتون
یاعلی
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۳ بانوی مقدس
31 فروردین؟
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۹ برای امامم
سلام.وبلاگ جالبی دارید.
سلام ممنون که به وبم اومدید...بازم بیایید...
با اجازه من لینکتون میکنم...شما هم خواستید بکنید...

۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۶ بانوی مقدس
فکر کردم لینک کردید....
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۴ بانوی مقدس
بسم الله
سلام
تولد حضرت علی اکبر مبارک

سلام

ممنون از اینکه بهم سر زدید خیلی وب قشنگ و جمع و جوری دارید

ضمنا با اسم " مخلص " لینک شدید

اگه قابل بودم منو با اسم " لــــــــنــــــــــگــــــــــرگـــــــــاه " لینک کنید لطفا

به خدا می سپارمتون

بدرود

انشالله به زودی با همفکری دوستان، گفتمانی پیرامون علل شکست در انتخابات و بررسی وظایف یکایک ما در این دوره در وبلاگ ارتفاع پست ایجاد خواهد شد.
...
...
...
...
حضور شما در این گفتمان و دعوت از دوستان خود، ما را در ایجاد یک زنجیره گفتمانی بزرگ و رسیدن به نتایج انقلابی کمک خواهد کرد.
***************انشالله******************
قایقت می شوم

بادبانم باش

بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم

باد هوا شود

دورترمان کند !
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۹ قدیر کیانی
گفتمان: 
حال که انتخابات تمام شد چه باید کرد؟
راهکارهای عملی ارائه دهید؟
امروز گفتمان انقلاب اسلامی چه وظیفه ای دارد؟
http://makin.blog.ir/page/gofteman

وبلاگت بوی شهادت میده

قشنگه

پاسخ:
مرسی
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۸ سفیـــر نـــور
خیلی سخته اخلاص...فکر کنم!!


┘◄ التماس دعای فرج + شهادت

یازهرا(س)
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۰ چریک جامانده

سلام ممنون از حضور شما در وبلاگ چریک جامانده

با افتخار لینک شدین

یاعلی

سلام.صبح زیبای شما بخیر
ممنونم که به وبلاگ محقرم سرزده بودید برادرم...
+اخلاص یعنی انگیزه ی تصمیم گیری ها فقط خدا باشد وبس...
جمله ی بسیار زیبا و عمیقی بود...ممنون بزرگوار
سلام ممنونم که سر زدید
الهم العجل الولیک الفرج
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۲ بانوی مقدس
بسم الله
سلام
چه فعالید شما...
من شما رو لینک کردم
شما هم بفرمایید به اسم بانوی مقدس
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۸ نرگس روزبهانی
سلام
قبلا شما رو لینک کردم به اسم مخلص
یاعلی
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۸ محمد حسن بشری موحد
لینک شدی داداش
سلام

سپاس از حضور شما

یاعلی
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۹ حسن اذانچیلر

سلام ممنون از حضورتون لینک شدید

بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی....
بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی.....
بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی...
بزن به سلامتی ارزوهایی که نتونستی لمسشون کنی.....
بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوزهم دوسش داری....
بزن به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی ولی نمیدونستی برای چی....
بزن به سلامتی دوست و ادمهایی که از پشت خنجر زدن...
هنوز مست نشدم نگاه می کنم به انتهای شیشه و اخرین پیکم ولی هنوز حرف دارم..

اما این موقع گفتن راحته ... اما توی زندگی واقعی مون ....

راستش خیلی اجرا کردن سخته ...

خیلی سخته وقتی تو اجتماع هستی واقعا این طوری باشه ...

سلام آقا مخلص

ممنون از حضورتون با افتخار لینک میکنم

شما هم منو با اسم وبم لینک کنین

همیشه موفق /یاعلی
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۴ ღمهندس مریمღ
سلام ممنونم از این ک سر زدین من شمارو لینک کردم منو با اسم وبم بلینکید :)

سلام

ممنون از گذرتان

با افتخار لینک شدین.

 

سلام...ممنون ک سر زده بودین...
وب پر محتوایی دارین:)
با افتخار لینک شدین قابل دونستین منو با اسم وبم لینک کنین مرسی:)
سلام ممنون که سر زدین برادر اما بروزید از 31 فروردین ؟
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۱ زهرا رستگار
منتظر نظرتون هستم!
سلام
خسته نباشی
مهدی جان هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر ..................گویم گرفته ای وجان مادرت رهام نکن
فرا رسیدن میلاد مبارک امید فاطمه س مبارک باد
التماس دعا
مدد یازهراس
سلام
موفق باشید
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۳ مهرک هنرمند
سلام. فکر کنم انگیزه تا حدّ زیادی خلوص را دچار تغییر میکنه. اخلاص بی‌انگیزگی میطلبه؛ گفتم لب تو را که دل من تو برده‌ای/ گفتا کدام دل؟ چه نشان؟ کی؟ کجا؟ که بُرد؟ انگیزه وارد شدن به دنیای برانگیخته شدنه. یعنی هروقت دچار انگیزه‌ای بشیم بر اساس آن عکس‌العمل نشون میدهیم. خلوص در عمل جلوه میکنه نه در عکس‌العمل. انگیزه هرچند معطوف به نام خداوند باشد، برداشتی‌ست انسانی از آنچه او کمال می‌انگارد. تو خود حجاب خودی حافظ، از میان برخیز. بی‌انگیزه‌گی خلوص است. شمشیر از برای حق زدن. جسارت بنده را بخشید. موفق و موید باشید
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۴ مصطفی روحی
سلام 
بسیار فیض بردیم اخوی
با افتخار لینک شدید 
سلام

وبلاگتو لینک شد

یا علی
نه دیگه..........نشد اخوی
....چون عکست و زدی ریاشد////شوخی کردم به ماهم سر بزنیدhttp://katebe1392.blogfa.com/

ما مخلص شماییم
پاسخ:
بزرگوارید شما...
سلام برادر یه سری بزن خوشحال میشم منتظرم!

سلام..

وب پر باری دارید...

یازهرا..

سلام
هدر بسیار زیباست
پاسخ:
مرسی...
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۹ بنیان مرصوص

وحیدیامین پور در صفحه گوگل پلاس خود نوشت:

ما هم خوشحالیم که زیر سایه ی ولایت طعم پیروزی را می چشید
کسانی که سربازان از پیکار برگشته را شماتت می کنند، خائن اند. ماجرای ما همان ماجرای لشکر زخمی پس از اُحد است. نیزه های شکسته و پرچم های نیم سوخته ...به شماتت ابلهان گوش نکنید.
 
عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم: چه بسا که از چیزی بدتان می آید ولی برای شما بهتر است... باشد تا آنانکه حماسه ی سیاسی 88 را به سرافکندگی فتنه بدل کردند دریابند که امّت حزب الله جمهوریت را فدای اشرافیت نمی کند و از آراء رقیبش آنچنان حمایت می کند که از ناموس خود. حسن روحانی از صندوق های دولتی بیرون آمد که به دروغگویی مشهورش کرده بودند. وفاداران به ایران در آراء خیانت نمی کنند.
 
ما هم خوشحالیم که زیر سایه ی ولایت طعم پیروزی را می چشید. رهبر انقلاب در 2 خرداد 76 دربرابر جریان راست ایستاد و از آراء خاتمی دفاع کرد. در 3 تیر 84 دربرابر هاشمی ایستاد و از آراء احمدی نژاد دفاع کرد. در 22 خرداد 88 در برابر کل دنیا ایستاد و از آراء مردم حمایت کرد و امروز همانطور. این شگفتی خمینی است؛ همان نظامی که به دیکتاتوری متهمش میکنند.

و اینگونه تهمت زنندگان به نظام مقدس جمهوری اسلامی رسوا می شوند و بعد از 4 سال انتخابات ایران را دموکراتی ترین انتخابات می دانند!!
حال بر همگان معلوم شد دعوا بر سر چیز دیگری بود!

۲۵ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۶ هیرو رحیمى
با افتخار لینک شدید
سلام علیکم
ممنون از شما
با احترام لینک شما در کنار دوستان یاس کبود قرار گرفت

سلام

ازین که به وبلاگم سرزدیدممنون

لینک شدید

سلام علی  آقا وب بسیار جالبی دارید

امیدوارم همیشه موفق باشید...

در ضمن خیلی ممنون که به وبم سر زدید...

یا علی

۲۴ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۵ علی بازیار
سلام جالب بود ماروهم لینک کن
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۶ محمـد براتی
سلام 
لینک شدید
.

شعبان بهانه ای است برای دوستی با خدا ، لحظه هایتان سرشار از این دوستی باد.

ولادت سه نور ولایت بر شما مبارک

 ماه میلاد سه پرچم دار عشق

   دلبر و دلداده و دلدار عشق

   ماه میلاد سه ماه عالمین

 سید سجاد و عباس و حسین(ع)

۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۴ ریحانه کوثری

سلام علیکم :)


ممنونم

عید شمام مبارک باشه ...


موفق باشید


یاعلی 

سلام مرسی
یاد گرفتم انسان مدرنی باشم
و هربار ک دلم میگیرد
بجای بغض و اشک تنها ب این جمله
اکتفا کنم ک هوای بد این روز ها ادم را افسرده میکند
همان‌گونه که علما و حوزه‌های علمیه شیعه بهائیت را طرد کردند، آیا زمان آن نرسیده که علمای اهل تسنن این گروه افراطی را از خود طرد کنند؟

سلام دوست من..
خوشحال میشم سر بزنی ونظر بدی..کوتاه نوشت خوبی هستی..هااااا
پاسخ:
لطف دارید...
تشکر کاربران از شرکت بیان
http://thanksbayan.blog.ir/
حتما همراه شوید

سلام  بایدبگم عالی بودباتبادلم موافقم

التماس دعا

یاعلی

سلام

ممنون از حضورتون

وب زیبایی دارید .....

باز هم سر بزنید

تبادل لینک ؟؟؟؟

یاعلی

۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۶ iهمون کرمم!
خیلی خوب بود!
خوش حال ام کردید با اومدنتون!
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۵ جنجال یک سکوت
جناب روحانی!اسلام دین آزادی بیان نیست!
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۴ فاطمه {گل دختر}
سلا
خعلی ممنون که اومدین
خوشحالم که خوشتون اومد
بازم بیاین
یاعلی
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۴ فاطمه {گل دختر}
سلام
اپم
التماس دعا

داداش لینک شدی......

 

بسیار عااالی

غرض از مزاحمت : )
این ادرس انجمن ماست ... http://www.talkshia.com/...خواستم دعوتتون کنم : )

خوشحالمون میکنین اگه این دعوتو قبول کنین

salam

aghayeh  mokhles  mokhlesam   ya  ali  shoma ro  yek hafte pish  link 

 

kardam 

 

montazeram  bayyyyyyyyyyyyyy   ta  haaaaaaaaaaaaaaay

 

 

 

;;

 

;;

 

;;

 

;;

 

;;

 

;;

 

;;

 

 

behem sar bezan

.

www.eshghenadashte-r.blogfa.com

 

.

veb khatoon

با این متن سر همه رو گول مالیدی!!

----
سلام.
وب قشنــــــــــــــــــــــــگی دارید.
درود.
وبلاگت سرشار از آرامش است.
مارو فراموش نکن منتظر نظراتتونم.




آهای گوش کن به دل شکسته:
 آهای تویی که قراره یه روز جای منو بگیری.....
 
یادت باشه.
 
صبحا تا ظهر میخوابه!!!
 
خوراکی های ترش خیلی دوست داره....
 
پیتزا و ساندویچ مخصوصا اگه تو یخچال بمونه از غذاهای محبوبشه...
 
هی بهش نگو این کارو کن..اون کارو کن....عصبی میشه...
 
عاشق بارون و شبهای مهتابیه....گیتار هم دوست داره...
 
وقتی مریضه هواشو خیلی داشته باش....
 
چیزی رو تکرار نکن بدش میاد.....
 
وجودش آرامش کامله....
 
خسته که باشه اطرافش نرو....
 
یادت باشه...
 
اون همه چیز منه....حق نداری اذیتش کنی....
اپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم همین الان منتظره نظرتم گلم
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۲ هیئت محببین امام رضا(علیه السلام)اراک
سلام وادب، از حضور دلگرم کنندیتان ممنونیم. 
در راه حق پایدار باشید.
منتظر حضور پرشور ومستمرتان هستیم.
التماس دعای فرج
یا علی (ع)
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۶ تبسم رویایی

آپم لطفا تشریف بیارید نظر یادتون نره!!!

 

۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۳ قرارگاه جنگ نرم
سلام
ممنونم از لطفتون بازم به ما سر بزنید
یا مهدی

از خدا پرسیدم: چه چیزی تو را ناراحت می کند؟

خداوند فرمود:هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرفهایش گوش میدهم که گویی جز او بنده ندارم!

ولی

او چنان سخن میگوید که گویی من خدای همه هستم جز او!

 

۱۷ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۱ لحظه ای درنگ

سلام

ممنون از حضور سبزتون

۱۷ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۵ یعقوب کربلا

نظرتون چی بود در مورد وبلاگ

۱۷ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۳ یعقوب کربلا

سری به ما هم بزنید..

خوش حال میشم.

۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۹ بنیان مرصوص
سلام
عبادات قبول حق
عیدتان مبارک
به روزیم با پستی سنگین!!!
حتما تشریف بیارید منتظریم

سلام

اولا عییییییییییییییییدتون مبارک......

دوما قالب جدیدتون هم مبارک................

لینک شدید

همین

موفق باشین در سایه امام مهدی(عج)

سلام .وب زیبایی داری اخوی .موفق و سلامت باشی. رای به اقا سعید جلیلی یادت نره 
سلام
آپم با یه شعر فاجعه : نقطه خال تو
عصری با شاعرش آشنا شدم
مست مستم کرده برین بخونین و مست شید

دعا فراموش نشه
لایک و نظر هم همچنین
متشکر م از حضورتان
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۸ هیئت محببین امام رضا(علیه السلام)اراک
سلام وادب، ازحضور پربرکت شما همسنگر محترم،سپاسگزاری می کنیم.
سالروز بعثت پیامبر رحمت،برشما مبارک باد.
شما نیز وبلاگ جذاب،مفید وخالصانه ای دارید.
مایل به تبادل لینک هستیم...
منتظر اطلاع وحضور مستمرتان هستیم...
یاعلی(علیه السلام) مددی

سلام
اخلاص به معنای واقعی = فنا فی الله = ذوب شدن در راه خدا
شما رو لینک کردم لطفا لینک کنید ما رو.
ایشالا شهید شی زمانی خون یک شهید ریخته میشه به آخرین درجه بندگی یعنی فنا فی الله میرسه. 

مرا عهدی است با جانان که تا جان در بدن دارم

        هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

 

۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۹ فاطمه {گل دختر}
مر29+1
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۴ فاطمه {گل دختر}
باافتخارلینک شدین
سلام
جملات کوتاه اما پر مغزی است.....
ممنون از شما.....
از حضورتون در وبلاگ بنده متشکرم
انشالله سلامت باشید

لینکتون کردم

ممنون از حضور پرمهرتان، باز هم قدم رنجه بفرمایید  موفق باشید

سلام با تبادل لینک موافقم لینکتون میکنم دوستداشتید لینک کنید

۱۵ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۸ میشه شفاعتم کنی پسرخاله

سلام مطالب وبت بسیارزیباست

موفق باشی

۱۵ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۳ مصطفی گرجی
فقط خدا
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۲ مصطفی گرجی
فقط خدا
سلام ممنون از حضورتون بزرگوار
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۰ ترویج بصیرت
salam,mamnoon az hozor va nazareton,link shodin
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۷ رایحه جعفری

سلام


ما هم منتظریم نظررنجه های شما و دوستان هستیم...

سر بزنید و نظر رنجه بفرمایید...

۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۶ خانم مهـــدی
سلام و خسته نباشید
جملاتتان خوب و مفهومی بود انشاا... نوشتن همراه با عمل باشد
چرا خصوصی پیام میفرستی؟
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۷ ***روان نویــــــس***
ماه تولدتون میخوام میخوام واستون تولدبگیرم
سلام دوست خوبم وب بسیار جالب دارین هم جالبه هم پرمحتواست...

اگه دوست داشتین تو خرنامه وب هم عضو شید تا آخرین مطالب وبو توی ایمیلتون دریافت کنین.... منتظرتون هستما....

خداتنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود...تنهاکسیست که بادهان بسته هم میتوان صدایش کرد....باپای شکسته هم میتوان سراغش را گرفت...تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر برمیدارد...تنها کسی است که وقتی همه رفتند میماند...وقتی همه پشت کردند آغوش میگشاید...وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت میشود...وتنها سلطانی که دلش بابخشیدن آرام میگیرد نه باتنبیه کردن....دوستی خدا را برایت آرزو دارم.التماس دعا

شما هم لینک شدید دوست گلم

 

سلام سالروز ارتحال امام مهربانی ها تسلیت باد
موافقم با افتخار لینک شدید
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۲ هانیه و مریم
سلام دوست عزیز.وبلاگ جالب و خوبی دارید!اگر به وب ماهم سربزنید خوشحال میشیم
سلام دوست عزیز لینک شدین.وبم رو با نام بانوی آفتاب لینک کنید.
سلام ممنونم ازحظورتون
با افتخار لینک شدین
۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۷ کربلایی میثم اسلامی
نه پلاکی ، نه کارتی ، نه نامه ای ، مانده بودند استخوان هایی که پیدا کرده اند مال بچه هاست یا عراقی ها ، آنجایی هم که تفحص می کردند هم عراقی بود و هم ایرانی ، صدای یکی شان بلند شد .
یاحسین ! یاحسین ! بچه های خودمون هستن . به سمتش رفتند . پرسیدند از کجا فهمیدی ؟
خاک را از روی چیزی که توی دستش بود پاک می کرد . آن را به سمت بقیه گرفت و گفت ؟ « از عکس امام »
با سلام....

آدرس وبلاگ "رحیل" تغییر یافت.....

www.rahilalavi.blog.ir
سلام همسنگر

با یه مناظره  اپم

تشریف بیاورید
۱۱ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۵۹ نواویس-جنگ نرم / خاشعون
سلام دوست عزیز
از این که به وبلاگ ما سر زدی بسیار سپاس گذاریم
ما یک سایت و یک وبلاگ داریم که دوست داریم با هر دو آنها با شما تبادل لینک داشته باشیم در صورت تمایل به ما اطلاع دهید
با تشکر
وبلاگ ما:
نواویس - جنگ نرم
سایت ما:
خاشعون
هدف ما:
تولید و نشر آثار فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی اینترنت
باسلام...
ممنون از حضورتون ..
بازدید پس میدم..
ممنون از مطالبتون...
التماس دعا
۱۰ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۶ عمارکوچک آقا
سلام با "2+1 ائتلاف برای پیشرفت یا اختلاف بر سر قدرت؟سه تفنگدار"
به روزم
منتظر نظراتتون هستم
یاعلی
لینک شدید.... ما رو هم با نام بسیج کلمه طیبه لینک کنید
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۹ کربلایی سید علیرضا
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۴ سید امیر حسین حجازی
سلام یه مطلب در مورد ظور و عوامل ان گذاشتم حتما مطالعه فرمایید
یاحق
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۹ سید میلاد موسوی
.:: به نام یکتا دادار ::.
درود به شما؛
امیدوارم حالتان خوب و زندگی به کامتان باشد؛
گردهمایی شماره 1 با موضوع نوجوانان و انقلاب اسلامی ایران | دیدگاه شما چیست؟
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۹ رایحه ی بهار

اخلاص...

خود را و دل را خالص کردن برای او...

اخلاص...

عشق...

من فکر میکنم اخلاص شما همان عشق است... 

عاشق، کسی که هر لحظه یاد اوست... 

هر لمحه...

هر نفس و هر تصمیم...

۰۸ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۶ رایحه ی بهار

سلام

خدا به شما و قلمتان هم قوت بدهد...

در صورتی که اهل سر زدن باشید و نظر رنجه و افتخار خواندن وبلاگ بنده را به من بدهید، البته که باعث افتخار خواهد شد تبادل لینک.

100 درصد !
100DAR 100
زیبابودوقابل تامل.ممنون که سرمیزنید.
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۵ سفیـــر نـــور
سلام
ممنون که اومدین
با افتخار لینک شدید
التماس دعا
یازهرا
....

سلام خدمت شما

از حضورشما متشکرم

وب شما با افتخار لینک شد


 

یا حق

۰۶ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۸ دلتنگ خدا...
با افتخار لینک شدین
الان یه پستی گذاشتم تشریف بیارین نظر بدین....
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۴ سیـد محمـد

سلام

قبلا لینک شدید

یاعلی

۰۶ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۵ سید امیر حسین حجازی
سلام به ما هم سر بزنید 
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۵ دلتنگ شهدا
با سلام ممنون از حضورتون
امام خامنه ای: رهبرى در پشتیبانى از رئیس جمهور هیچ‌گونه درنگى نمى‌کند. کسى را که مردم انتخاب کنند و رئیس جمهور قانونى کشور شود، همیشه مورد احترام و تکریم و حمایت جامع رهبرى در همه‌ى دولت‌ها بوده؛ بعد از این هم باید باشد. اما آن‌چه در درجه‌ى اول اهمیت قرار دارد، این است که اهتمام همه‌ى مردم، نخبگان مردم و مسۆولان گوناگونِ بخش‌هاى مختلف این باشد که رئیس جمهورى انتخاب شود که بتواند گره‌هاى زندگى مردم را در دوران کنونى باز کند؛ وظایف این دوره را بشناسد و با قوت و اقتدار به آن عمل کند.


یا علی
خواستم بگم چرا همش یه جمله ای نوشته اید،این جوری جالب نیستا دیدم 133 پیام دارین به 4 تاش جواب دادین هیچی دیگه التماس دعا
پاسخ:
فهمش راحت تره
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۸ فاتح سایبری (ایمان سلاجقه)
سلام
شما با افتخار در حماسه های پایداری لینک شدید/
لطفا"  در صورت تمایل تبادل پیوند کنید
با سپاس
۰۵ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۹ سید میلاد موسوی
درود به شما
خسته نباشید
به ما هم سر بزنید
اگر با تبادل پیوند موافق بودید خبر دهید
کامیاب باشید
بدرود
miladmousavi.blog.ir
کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود
تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
سلام
محتوای وب جالبه
به ماهم سری بزن
منتظر نظرات و امتیاز دهی شما دوست گرامی هستم.
تبادل لینک؟
*****
سلام ؛ممنون از حضورتون؛ وبلاگ شمارو لینک کردیم
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۶ عمارکوچک آقا
سلام برادر هم شما نسبت به بنده لطف داشتید لینکم کردید هم باعث افتخار بنده است که خیلی قبل لینکت کردم
یاعلی
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۱ منتظرشهادت
سلام ممنونم از این که به ما سر زدید
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۱ منتظرشهادت
سلام ممنونم از این که به ما سر زدید
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۱ الهلم سلطانی

سلام

جمله ی جدیدی؟

حرفی کلامی؟

 

پاسخ:
علیک
این همه مطلب جدید
اولی  پست ثابته
سلام
ممنون که سر زدید.
پست جالبی بود. استفاده کردم.
لینک شدید.
عیدتون مبارک
یاعلی
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۶ دختر پاکدامن
سلااااااااااااااام...
منتظرم سر بزنین
احسنت
وب قشنگی دارین اجرتون با امام زمان انشاالله...
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۵ نقی رحمت زاده
سلام.خداقوت
شما رو لینک کردم
اگه خواستین "وبلاگ نور؛ قرآن و حدیث" رو لینک کنین
بسم الله الرحمن الرحیم

همه دعوت شدید به وبلاگ حضرت مادر(س)
برای شنیدن شعری در وصفِ عشقِ حضرت مادر(س)
به مناسبت پیشواز روز مبارک 13رجب المرجب.

نغمه سرایی حاج حسن خلج در وصفِ توصیف ناپذیر حضرت علی(ع)+فایل صوتی آماده دانلود.


دعایم کن بی التماسِ من...
سلام علیکم
شما لینک شدید!
یاعلی
سلام با صفا...
وبلاگت حرف نداره مث خودت/
وبلاگ شما در ویلاگ ما و خود شما در قلب مجازی ما لینک شدید،با افتخار.


حضرت مادر(س).yacin.blog.ir
سلام

وبلاگتون عالیه....

موافقم
۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۲۳ سید امیر حسین حجازی

عالی بود لینک شدید ما رو هم لینک کن

۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۱۰ نرگس روزبهانی
لینک شدید
۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۲۳ دختر پاکدامن
موفق باشید

یا لطیف
۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۶ دختر پاکدامن
نیتش رو کردم
الان وارد عمل میشم...
۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۲۴ دختر پاکدامن
سپاس و درود
سبحان الله
و له الحمد و العزه
آقا سلام ما مخلصیم
قدم رنجه فرمودین
من لینکتون کردم اگر قابل دونستین افتخار بدید
سلام
مطالبتون زیبا بود.
لینکتون کردم
در پناه حق
سلام
مخلص جان باحال بود وبت لینکی شما
سلام عالی بود.خداقوت.
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۴۴ گاه نویس :: گاه نوشته های طلبگی
سلام ممنونم که سر زدین و مسرورم از این که با وبتون آشنا شدم
مطالبتون در عین سادگی و کوتاهی پرمغزن

اگه مایل به تبادل لینک بودین یا علی؟
وبلاگ خوبی داریم از آشناییتون خوشحال شدم .
تشکر از حضورتان
سلام
شما رو لینک کردم
منتظر حضور و البته لینکتان هستم

سلام بله اخلاص یعنی اینکه فقط خدایی باشی وروح وجانت نیز خدایی شود شما با افتخار لینک شدید

التماس دعای نور یازهرا

۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۱۱ سید امیر حسین حجازی
بروزم با طرحی جدید نظر و امتیاز فراموش نشه
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۳۶ مسعود مرواری
شهادت را نصیب ما بگردان...
۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۲۳ امیرحسین رعایی
سلام علیکم
یادم نمیاد بهتون گفتم یا نه
به هر حال، با اجازه یا بی اجازه، لینک شدید :)
خدا خیرتون بده انشالله .. اگر قالب رو عوض می کردید و رنگ مشکی رو روشن می کردید خیلی بهتر بود برادر
سلام لینک شدی
وچقدر سخت است این اخلاص ها...
ایمانتان مستدام.
سلام ...

در شب آرزو ها نگاه گرمتان را به مطالب وبگاه بنده نیز نظاره گردانید.
منتظر نظرات و امتیاز دهی شما دوست گرامی هستم.

یاعلی
«خلص العمل فان الناقد بصیر بصیر»
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۴۴ سید امیر علی حیدری
سلام بنده خوب خدا
خدا قوت
امیدواریم هر چه زودتر ظهور حضرت از راه برسه باید بصیرت خودمون رو تو انتخابات پیش رو نشان بدهیم
نشان بدهیم که کلام یا لیتنی کنا معک ما... جواب هل من ناصرا ینصرنی امام مهدی است که هر روز با ندبه صدا می زند
به امید خدا حماسه بزرگی در راه است.
کرسی گرمی را انداختیم، کرسی آزاد اندیشی در مورد تایید صلاحیت هاشمی و مشایی؟!
منتظر حضور گرمتان هستم.
یا حق/.
۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۱۸ در خدمت ولایت
سلام علیکم
دوست عزیز شما لینک شدید
با مطلب تأملی در بحث متعه به روزم.
سلام.عالی بود.
شهادت جانسوز امام هادی(ع) تسلیت باد
مینی مال های زیبایی بود جناب مخلص ! :) 
ان شاء الله موید باشید 
لینک شدین .
سلام با افتخار لینک شدید
سلام دوست عزیز اگه دوست داشتی میتونی نظر خصوصی نذاری...
۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۱۳ مهیار(نقدوبررسی)
سلام...خسته نباشید
وب قشنگی دارید...
من لینکتون کردم...

مایل بودید لینکم کنید...ممنون...
بازم بهم سر بزنید
منم میام پیشتون...
خداحافظ









سلام به من سربزنید
فوری فوری
اخلاص اوج انسانیت ماست؛
کاش...
سلام
ممنون از اینکه بازدید کردین
وبتون پربار هستش
با چه اسمی لینک کنم؟
با خدا بودن...
چه انگیزه شیرینی..
سلام دوست گرامی
روز آدینــه‌تــون بخیر و شادی[گل]
ممنونم از اینکه مهمون وبلاگم شدید!

سلام. ممنون از حضور سبزتان.  با عنوان مخلص لینک شدید.

۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۲۵ سید مسیح شاه چراغی
سلام

از این به بعد اسم تو باشد ضریح زخم.....

اشک غزل با ضریح زخم به روز شد و منتظر حضورتون

یا علی
سلام
نوشته هاتون خیلی قشنگن
یه حال و هوایی دارن
با اعنوان مخلص لینک شدید
۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۵۲ بنده حقیر خدا

سلام خدمت شما

از حضورو نظرات متشکریم

وب شما با افتخار لینک شد

اگر خواستید ما رو به اسم طپش لینگ فرمایید.

 

یا حق

سلام
ان شالله موفق باش.
۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۲۱ سید امیر حسین حجازی

سلام داداش من یه مطلب از سید مجتبی علمدار گذاشتم بیا بیبین و به هر کی تونستی خبر بده بیاد ببینه

اخلاص یعنی خدا
پس صدایش کن
یاخدا ...

حالا نقطه اش برای خدا میماند
با خدایش با تو

این عدالت الهیست

منتظر دیدگاه گرمتان هستیم
سلام ممنون که امدین
۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۰۸ حسین رضائی فرد
عالی بود این....

اخلاص

واژه ای قابل تامل...

100barg.blogfa.com

سلام من تازه شروع کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی...التماس دعا
(الاحقر کلب الحسینـــــــ...)
هدیه‌ای برای هرکس سراغی از کربلا و عاشورا می‌گیرد...

"روضه‌خوان"

از عناوین جهان مرثیه‌خوان ما را بس
گفتمان سازی شود برای اهالی حسین‌آباد!
برای هرکس دلش برای ارباب می تپد
زندگی پر است از گره هایی که تو آن را نبسته ای
اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی
تنهای تنها
نه نمی توان
با یاد وکمک خدا البته میتوان
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۲۶ یک اخرالزمانی
سلام
خدا قوت کارتون عالی هسته
خوشحال میشوم به منم سر بزنید
یا علی
اونا که خالص شدن خدا گفت بیاین برای همیشه توی بغل خودم
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۲۷ پلاک های خاکی
انسان بی خدا با همه دنیا بی چیز و تنها
$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_’.____.’_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, ‘.__,’_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *’,,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**’____________**’$$***,,
____,;’*___’_.*__________________*___ ‘*,,
,,,,.;*____________—____________ _ ____ ‘**,,,,
*.° <`

سلام آپم.....

سلام

عالی بوووووود..نوشته ها رنگ خدایی دارن اینجا:)

...

اخلاص یعنی روز را به یاد او سرکردن...

همین و بس

...

مرسی از حضورتون

بام بیاید.خوشحال میشم

فعلا

بله درسته
فقط خدا باشد و بس
۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۴۷ عمـــــــــــــــار
سلام علیکم
موفق باشید انشاءالله
یاعلی

سلام

 

احساس می کنم شهیدان به وبلاگم محبت دارن ومن نیز با اغوش باز

میزبان میهمانان بهشتی خواهم بود .داداش لینکتون می کنم موفق باشید

آنکه فکرش گره از کار جهان بگشایید

گو در این کار بفرما نظری بهتر از این

 

انشالله همه ما اموراتمون با اخلاص بگرده...در این وادی ...بگذریم ..التماس دعا

عکس زیباییی بودوملب تامل برانگیزی

اللهم عجل لولیک الفرج بحق المضطر

سلام ..
کسی آموخت، آنکه علمت داد بنده ات کرده ...
به پاس شمع بودنش پروانه وار می گردیم ...
آنچه از دستمان بر آمده است تصویر شده ...
تو هم بیا و بنگر ...

نظری هم دادی بهتر ... یا لااقل در امتیازش سهیم باش
یاعلی
۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۴ شهید دیالمه...
فی الاخلاص یکون الخلاص.....
در اخلاص رهایی ست...
خَلاص شیم ان شالله..
..
سپاس از حضورتون
خـیل محبـانِ تو خشنود چنین
چون حـاکمه بر جنان شدی زهرا جان

----------------------------------------------

ولادت حضرت فاطمة الزهرا(س)بر محبین این حضرت تهنیت باد.
جهت تعجیل در فرج پسر فاطمه مهدی صاحب الزمان 5 صلوات
سلام
درسته، اخلاص... چیزی که ظاهرا هست اما نیست!
در پناه حق :)

شایعات بازتاب از کجا آب می خورد
ارادت داریم
یا شهید
سلام... نظر

بازتاب بهتر است یا بی بی سی

ممنون که وبلاگ شهدا سر زدید ...

یا حق

سلام علیکم ممنون از اینکه به مشکات نشریف آوردین
اخلاص یعنی خلاصی از بند خویش و خلود در بند یار
یاعلی
سلام همسنگر
زیباست و پرمحتوا
موفق باشید
در پناه حق
ممنون از خبرتون

سلام علیکم ...
هر روز باصدای مادر بیدار میشوم ..
امروز ...!؟

نیازمند دعای گرمتان جهت شفای مادرم هستم ...
سلام، آقا ما سرزدیم و لذت بردیم، اینکه نظر نمیذاریم رو به نیومدن تعبیر نکنید

سلام

ممنون  از حضورتون.

وب قشنگی دارید مطالب کوتاه ولی پر محتوا.

موفق و موید باشید .

یا زهرا

کاش خدا ب منم بده . . .

kash dandeye akhleseman nashkaste bud.....

 

حقیر به‌دور از پیچیدگی و ساده می‌نویسم.

ابتدا، جمله به نظرم قابل قبول آمد. ولی وقتی کمی فکر کردم با یک سوال روبه‌رو شدم که: هیچ انسانی نمی‌تواند اینگونه عمل کند، چرا که ذات باری تعالی بطور کمال، بر هیچکس آشکار نیست. به قول معروف؛ انسان جایزالخطاست. و می‌دانیم که این خطاها در انگیزه شکل گرفته و در عمل جلوه‌گر می‌شود. چطور انسانی می‌تواند انگیزه‌ی خود را در موقعیت‌های مختلف که با یکدیگر فرق داشته و عکس‌العمل‌های متفاوتی را هم می‌طلبد، ثابت نگه دارد. این قدرت تشخیص را بجز معدودی که ما نبیّ و ولیِ و وصی می‌نامیم در چه کسی سراغ‌ست. شاید اخلاص رابطه‌ی مستقیم با بی‌انگیزگی داشته باشد. همانگونه که در بعضی متون به عشق خداوندی تعبیر شده. یعنی فکر میکنم برای رسیدن به این منظور که؛ انگیزه بطور ثابت روی یک نقطه‌ی مرکزی به‌نام خداوند قفل شود، باید از انگیزه‌های خود دور شد و امور را بدون منظور سرانجام داد.

با سرمشق قرار دادن این روش که فرمود:

ما را نه غم دوزخ و نه حرص بهشت است


جسارت حقیر ببخشایید ... متشکرم


 راستی با یه مطلب جدید به روز شدیم
امیده که مفید واقع بشه
تشریف بیارین و استفاده کنین
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۲۵ سید امیر علی حیدری
ُسلام بنده خوب خدا
خدا قوت
سلام
ممنون که به سرلوحه سر زدید
گویند زتو
با عشق و جان
ای صاحب فضل و ثناء
هستش خدا
یکتا و پاک
دانیم که ما
هستیم به تو
محتاج خدا
داریم ما
ایمان خدا
توحید به ذات
توحید به معاد
توحید به اخلاص
توحید به نبوت
یا ربنا...
ممنون از حضورتون و رد پای سبزتون. وب بسیار زیبایی دارین تبریک می گم.
یاعلی
با مطلبی تحت عنوان یادنامه سالک الی الله عزیز خدا به روزم ...
سلام
 موفق و موید باشید
سلام
ممنون از دعوتتون
از آشنایی با وب شما خوشحالیم
لینکتون کردم
اگر مایل بودید لینک کنید
سلام
خسته نباشی
کیف کردم
وبلاگ قشنگی داری
خدا قوت.
لینک شدی 
خداحافظ
کارمان را برای خدا نکنیم. برای خدا کار کنیم.
چقدر قشنگ گفته آوینی و چه موضوع ظریف و قشنگی برای وبلاگ انتخاب کردین. انشالا همیشه مخلص باشید.
سلام موفق باشید
سلام خیلی عالی بودش
خدا قوت 
ممنون از زحماتتون و اینکه به ما هم سری زدید
دقیقا همینه

لام..ممنن از حضورت

بسیار زیباست

دعام کن

هدف: للّه
با سلام
امر فرمودی
آمدم
تشکر از حضورتان
یا علی
-----
noor-sms.ir
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۳۴ تلالو ماهتاب

سلام

وبتون عالیه

هم طراحی و هم مطالبش

با اجازه ادتون کردم.

 

۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۱۶ مسعود مرواری
... واستغفرک استغفار اخلاص...
وبلاگ زیبایی دارید با اجازه لینکتون کردم

سلام

وبلاگ شما با افتخار لینک شد.

خوشحال می شوم لطف و وبلاگ بنده را لینک بفرمایید.

با تشکر و سپاس

ظهور نزدیک است.

ثبت نام ختم جمعی قرآن برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) در وبلاگ دیباچه.لطفا فقط نام و جزء مورد نظر را در بخش نظرات وارد نمایید.به عزیزان ،علاقه مندان ، اقوام و دوستان نیز اطلاع دهید .اَجرُکُم عند  الله

سلام.وبلاگ مختصر و پر باری داری مطالب چکیده و زیباست.یه پیشنهاد داشتم شما میتونید از حکمت های کوتاه نهج البلاغه هم استفاده کنین.البته اگر نظر بنده کار ساز باشه.قصدم کمک به وبلاگ خوب شماست و در جهت پیشرفت اون اگر نه قصد جسارت ندارم.امیدوارم از پیشنهادم دلگیر نشین.راستی بنده لینکتون کردم ...خوشحال میشم شما هم من رو لینک  کنید بانام دیباچه...در راه معشوق.
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۲۲ دلتنگ شش گوشه
سلام...
به نظر بنده:
اخلاص یعنی اعتقاد به تمام معنا به توحید(سوره ی اخلاص)...
اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک . . .
یازهرا
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۵۹ نسل60 آزاد از این دنیا
وچقدر سخت است اینگونه باشیم..............


وبلاگ زیبایی داری دوباره سر افراز کن و سری بزن....
ممنون بابت حضورتان در حقیرخانه ما ... لینک شدید
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۸:۳۰ عباس اسلامی پور
سلام از حضور جنابعالی سپاسگزارم.ضمنا کلمه "مرسی" بیگانه است.
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۵۹ عمارکوچک آقا
سلام با افتخار لینک شدید انشاالله همیشه مخلص بمانید
۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۵۹ پلاک های خاکی
سلام علیکم
تشکر از حضورتان
وب زیبایی دارید
موید باشید
یا علی
سلام
با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا  یاداشتی تحت عنوان "روشی برای انتخاب کاندیدای اصلح" نوشتم ببینید ان شاءالله قابل استفاده باشه
۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۲۳ سید علی حسینی(آرام)
سلام دوست من
امر فرمودی حقیر هم آمدم
فوق العاده بود
احسنت
۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۰۶ امیرحسین رعایی
کسی که برای او خالص شود
دیگر چه باکش است
از دیگران...؟!
سلام
ممنون از حضورتون
وبتون عالی......
لینک شدید

۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۲ رضا طهماسبی قرابی
مخلصیم.
لینک شدید

ارادت

سلام. ممنون از دعوتتون. خیلی عالی بود. جملات کوتاه ولی در عین حال پر معنایی گذاشتید که هر کدامشون احتیاج به دقت و تفکر داره. موید و منصور باشید در سایه حق تعالی. یا زهرا
سلام
احسنت
انشاا... که از مخلصین باشیم
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۴۱ محمد علیزاده
عمووووو
پاراگراف باید لینک اول باشه
پرچم پاراگراف همیشه بالاست به افتخارش
هوووووووووورا
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۳۲ ₪ بنـتـ الـهـدی₪
سلام..
ان شاءالله که موفق باشید

پاسخ:
مرسی
به به .... وب جدید مبارک...
شیرینی ندادی برا وب جدیدت ها:)))
پاسخ:
خشومدی
ممنون که سرزدید

بالاترین مرتبه اخلاص، به کسانی اختصاص دارد که تنهــا برای خداوند کاری می کنند.


سلام
سرسری سر زدم
لذت بردم

پاسخ:
خشومدی عزیزم
سلام برادر
خیلی مطالبت قشنگه!
لینک شدی
موفق باشی
یا علی
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">