مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

مُخلص

«قُلِ اللّهَ أَعْبُدُ مُخْلِصًا لَهُ دینی؛ بگو من خدای را می پرستم و دینم را خاص و خالص برای او می گردانم»

۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۸

کلمه ای از نور

عشق، کلمه ای است از نور...

موافقین ۱۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۰
1

نظرات  (۲۰)

ولی این روزها دروغ بزرگ
بسم الله
سلام
ایجاز-تان مقبول! اخلاص-تان گرم
+لینک و به صفحه جذاب ها اضافه شدید
یا حق
۱۲ مهر ۹۲ ، ۲۲:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے
با جناب محمد صادق موافقم

اندر دل من عشق تو نور یقینست

بر دیده ی من نام تو چون نقش نگینست

در طبع من و همت من تا به قیامت

مهر تو چو جنانست و  وفای تو چو دینست

بروزم
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۴:۲۹ سرباز ولایت
سلام به منم سر بزن
عشق خود نور است و نور، خـــــــــــــــــــدا...
میشود گفت خدایی باشید، نورانی باشید یا عاشق! فرقی نمیکنند!
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۳۱ نوکر اهلبیت
بله
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۰۱ نرگس روزبهانی
الله نورالسماوات والارض
بله عشق نور است.

۱۱ مهر ۹۲ ، ۰۰:۵۱ عارف برات وند
احسنت
۱۱ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۱ قلمداد ظهور
در سرم به اندازه ی یک شهر شلوغ ولوله ایستــــــــــــــــــــــــ ...
ای خدا ما را عاشق گردان...
عالی
از نور 
عشق
چه تشبیه. جالبی
کلمه قشنگیست 
سلام جمله توصیف زیبایی بود...
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۹:۱۹ سید گمنام
و 
قصة العشق لاانفصام لها..
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۰ سرباز منتـــظر

سلام علیکم دقیقا
 به روزیم
با سوریه یا پیکره ی اسلام؟؟
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۷:۱۰ محمدصادق برجیان
و نور هم یعنی خدا!
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۳ کجاست موفقیت
ومختص نور که عشق فقط لایق خداوند است وبس
 یا نور النور
یا منور النور
یا خالق النور
یا مدبر النور
یا نور کل نور
یا نورا قبل کل نور
یا نورا بعد کل نور
یا نور فوق کل نور
یا نوراَ لیس کمثله نور

عشق را شیرین ترجمه کردی!
یعنی کلمه ای از خدا

علی علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">